Για πλάκα χακάραμε τον όμιλο Intercontinental, δήλωσε στο BBC ζευγάρι απο το Βιετνάμ.
Όπως δήλωσαν, στην αρχή προσπάθησαν να κάνουν κυβερνοεπίθεση στη Intercontinental Hotels Group (IHG), η οποία λειτουργεί 6.000 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο με brand όπως Holiday Inn, Crowne Plaza και Regen, προκειμένου να αποσπάσουν χρήματα, όμως στη συνέχεια διέγραψαν μεγάλο όγκο δεδομένων όταν οι διακομιστές απομονώνονταν από την ομάδα ΙΤ του ομίλου.
Το ζευγάρι απέκτησε πρόσβαση στις βάσεις δεδομένων FTSE 100 του ομίλου χάρη σε έναν αδύναμο κωδικό «Qwerty1234».
Ειδικός εξηγεί ότι η περίπτωση αυτή δείχνει την εκδικητική πλευρά του διαδικτυακού εγκλήματος.
Οι χάκερ, οι οποίοι αυτοαποκαλέστηκαν ως TeaPea, επικοινώνησαν με το BBC μέσω της εφαρμογής αποκρυπτογραφημένων μηνυμάτων Telegram, αποστέλλοντας φωτογραφίες από τον υπολογιστή ως απόδειξη ότι ήταν εκείνοι που είχαν κάνει την κυβερνοεπίθεση. Οι φωτογραφίες έδειχναν ότι οι χάκερ είχαν αποκτήσει πρόσβαση στα email Outlook, στις συνομιλίες Microsoft Teams και στους καταλόγους διακομηστών του ομίλου.
«Η αλλαγή τακτικής των χάκερ φαίνεται να γεννήθηκε από εκδικητική απογοήτευση», σχολίασε ο ειδικός ασφάλειας δικτύων και αντιπρόεδρος της εταιρίας Forescout, Rik Ferguson. «Δεν μπόρεσαν να βγάλουν χρήματα, γι’ αυτό ξέσπασαν και αυτό προδίδει απολύτως το γεγονός ότι δεν πρόκειται για «επαγγελματίες» εγκληματίες στον κυβερνοχώρο».
Μάλιστα, το ζευγάρι τόνισε ότι δεν νιώθει τύψεις, με τους μισθούς στο Βιενάμ να μην ξεπερνούν τα 300 $ το μήνα, και εμφανίστηκε βέβαιο ότι η κυβερνοεπίθεση δεν θα βλάψει σε μεγάλο βαθμό την εταιρεία. Πρόσθεσαν δε ότι δεν εκλάπησαν δεδομένα πελατών του ομίλου αλλά δεδομένα του ίδιου του ομίλου όπως email.
Η IHG ανακοίνωσε ότι τα συστήματα που διαχειρίζονται τους πελάτες επιστρέφουν στο κανονικό αλλά οι υπηρεσίες ενδέχεται να παρουσιάζουν διακοπές, έπειτα από την κυβερνοεπίθεση στα συστήματά της τη Δευτέρα.