Ξενοδοχεία: 4 αποτελεσματικοί τρόποι για να αυξήσετε τις απευθείας κρατήσεις

28-09-22 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

O έλεγχος των τιμών των δωματίων στο διαδίκτυο είναι ζωτικής σημασίας στην επιτάχυνση των επιδόσεων των απευθείας πωλήσεων στα ξενοδοχεία, καθώς εάν δυνητικοί επισκέπτες βρίσκουν χαμηλότερες τιμές στα online τουριστικά γραφεία (ΟΤΑ) και άλλα τρίτα κανάλια, οι πιθανότητες να αποφύγουν την απευθείας κράτηση στην ιστοσελιδα του ξενοδοχείου συρρικνώνονται.

Σύμφωνα με το ehotelier.com, οι ξενοδόχοι, που καλούνται να διαχειριστούν μια τέτοια πραγματικότητα, δεν χρειάζεται να την αποδέχονται παθητικά. Μπορούν με τέσσερις αποτελεσματικούς τρόπους να διαχειριστούν την κάτασταση και να ενισχύσουν τις απευθείας κρατήσεις...

1. Η συγκριτική αξιολόγηση αποτελεί το κλειδί

Για να ανακτήσετε τον έλεγχο της στρατηγικής σας περί τιμολόγησης, πρέπει πρώτα να κατανοήσετε την απόδοση του ξενοδοχείου όσον αφορά τις αποκλίσεις τιμών. Με το BenchDirect μπορείτε εύκολα να κάνετε συγκριτική αξιολόγηση στης αγορά και τους ανταγωνιστές σας.

Ελέγξτε πού το ξενοδοχείο έχει χαμηλή απόδοση και εντοπίστε τομείς που πρέπει να βελτιώσετε συγκρίνοντας την απόδοσή σας όσον αφορά τη συχνότητα ανισότητας τιμών και το βαθμό ανταγωνισμού ως προς άλλα ξενοδοχεία που απευθύνονται στο ίδιο κοινό. Χρειάζεται να ελέγχετε τα στοιχεία επιδόσεων – για παράδειγμα, σε αγορές ή στους τύπους κρατήσεων και τι σημαίνει αυτό όσον αφορά τις ανισότητες τιμών του ξενοδοχείου σας. Αυτές οι ανταγωνιστικές πληροφορίες θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις τάσεις και θα σας δώσουν ένα σαφές σχέδιο δράσης για το πού πρέπει να επικεντρώσετε τις προσπάθειές σας.

2. Αναλάβετε δράση και αντιστοιχίστε την τιμή

Εάν διαπιστώσετε ότι ένα OTA μειώνει τις τιμές σας, δείτε εάν παραβιάζεται η ρήτρα χαμηλότερης τιμής. Η χρήση ενός εργαλείου που σας παρέχει αυτόματα τη διαφορά τιμών μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμη κατά τη διαπραγμάτευση με τρίτους.

Εν τω μεταξύ, όταν αντιμετωπίζετε αποκλίσεις, προσφέρετε στους δυνητικούς επισκέπτες μια προσφορά αντιστοίχισης τιμής για να τους εμποδίσετε να κάνουν κράτηση σε χαμηλότερη τιμή αλλού. Με μια λειτουργία αντιστοίχισης τιμών αυτό μπορεί να γίνει σε πραγματικό χρόνο, ώστε να καταπολεμηθούν αποτελεσματικά τιμές τρίτων που δελεάζουν τους δυνητικούς πελάτες να απομακρύνονται από τον ιστότοπο του ξενοδοχείου. Όταν μια αναζήτηση χρήστη οδηγεί σε χαμηλότερη τιμή, η λειτουργία αυτή εμφανίζει αυτόματα μια αντίστοιχη προσφορά και με ένα μόνο κλικ η έκπτωση εφαρμόζεται στη μηχανή κρατήσεων.

3. Χρησιμοποιήστε τη σύγκριση τιμών

Εάν διαπιστώσετε ότι τα OTA δεν μειώνουν τις τιμές σας, τότε το μόνο που χρειάζεται είναι να ενημερώσετε τους επισκέπτες του ιστότοπού σας. Χρησιμοποιήστε τη δυνατότητα σύγκρισης τιμών για να καθησυχάσετε τους χρήστες ότι τους προσφέρεται η καλύτερη διαθέσιμη τιμή, ώστε να μην κατευθυνθούν σε άλλους ιστότοπους για να συγκρίνουν τις τιμές. Το να συμπεριλαμβάνετε οφέλη στις απευθείας κρατήσεις τους προσφέρει επίσης άλλον έναν λόγο να κάνουν απευθείας κράτηση. Το κλειδί εδώ είναι να επισημάνετε τα μοναδικά σημεία πώλησης και να δείξετε στους επισκέπτες σας ότι η κράτηση στον ιστότοπο του ξενοδοχείου είναι ο καλύτερος τρόπος.

4. Κάντε την επικοινωνία πιο προσωπική

Όσον αφορά την αύξηση των απευθείας κρατήσεων, πρέπει να γνωρίζετε ποιοι είναι οι επισκέπτες του ιστότοπού σας και να τους προσφέρετε κάτι που τους αρέσει, χρησιμοποιώντας λειτουργίες εξατομίκευσης.

Στην πράξη, όταν ένας επισκέπτης που περιηγείται στη μηχανή κρατήσεών σας, εξερευνά πιθανές ημερομηνίες για τη διαμονή του και αποφασίζει να εγκαταλείψει τον ιστότοπο, με τη λειτουργία Exits, μπορείτε να εντοπίσετε πότε πρόκειται να συμβεί αυτό και να του παραδώσετε το κατάλληλο μήνυμα για να τραβήξετε την προσοχή του και να τον εμποδίσετε να φύγει.

Υπενθυμίστε του τα αποκλειστικά προνόμια που είναι διαθέσιμα κατά την απευθείας κράτηση, όπως το δωρεάν πρωινό ή ένα δώρο καλωσορίσματος, ή προσφέρετέ του μια εξατομικευμένη έκπτωση για την κράτησή του. Αυτός ο τύπος μηνυμάτων είναι ένας αποτελεσματικός και ελκυστικός τρόπος για να εξατομικεύσετε την εμπειρία χρήστη στο διαδίκτυο, ο οποίος όχι μόνο δελεάζει τον πελάτη να παραμείνει στον ιστότοπό σας και να ολοκληρώσει την κράτησή του, αλλά είναι επίσης ένας φανταστικός τρόπος για να κάνετε την επικοινωνία σας πιο προσωπική.

διαβάστε ακόμα

Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια