O γαλλικός όμιλος Club Med, συμφερόντων της κινεζικής Fosun, επιθυμεί να κατακτήσει περαιτέρω τη Γερμανική αγορά με τα ξενοδοχεία του και ιδιαίτερα με το νέο του ξενοδοχείο στην Ισπανία.
Όπως εξηγεί σε δηλώσεις της στο FVW η εκτελεστική διευθύντρια της εταιρίας για την Ευρώπη και την Αφρική, Anna Browaeys, ο όμιλος έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για τη Γερμανική αγορά η οποία προς το παρόν είναι πέμπτη μεγαλύτερη για αυτόν στην Ευρώπη μετά τη Γαλλία, το Βέλγιο, το Ην. Βασίλειο και την Ελβετία, και δέκατη έκτη στον κόσμο. Στόχος μας, δήλωσε η κ. Browaeys, είναι να κάνουμε τη Γερμανία τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά για εμάς.
Για το σκοπό αυτό, ο όμιλος θα επικεντρωθεί στη στρατηγική του αυξάνοντας την εστίασή του στην γκρουρμέ κουζίνα, στις αθλητικές δραστηριότητες και στις υπηρεσίες για παιδιά, τα οποία θα ενσωματωθούν στα all inclusive ξενοδοχεία του.
Επιπλέον, θα επικεντρωθεί στους δημοφιλέστερους προορισμούς των Γερμανών, και από αυτή την άποψη θα δώσει έμφαση στο νέο ξενοδοχείο στη Μάλαγα, το Club Med Magna Marbella, το οποίο εγκαινιάστηκε πριν από τρεις εβδομάδες.
Ο όμιλος ανακοίνωσε ότι θα διεξάγει περισσότερα ταξίδια εξοικείωσης και θα εντείνει τη συνεργασία με ταξιωτικά γραφεία της Γερμανίας.
Η Club Med λειτουργεί 68 ξενοδοχεία σε 26 χώρες και απασχολεί περισσότερους από 23.000 ανθρώπους. Η εταιρία, η οποία ιδρύθηκε στην Ισπανία, δεν είχε παρουσία στη χώρα από το 2007 όταν έκλεισε ξενοδοχείο της στην περιοχή Puerto de Santa María στο Κάδιθ.