Ξενοδοχεία | Η επένδυση που εγγυάται την εκτόξευση πληροτήτων και εσόδων - "Όλα τα νέα resort την κάνουν κοινή πρακτική"

11-10-22 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Μια επένδυση η οποία στην πράξη αποδίδει τα μέγιστα στις μεγάλες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις-resort, αναδύεται ως κυρίαρχη τάση στη Σαουδική Αραβία.

Tα ξενοδοχεία με υδάτινα πάρκα παρουσιάζουν κατά 120% μεγαλύτερη μέση ημερήσια τιμή δωματίου (ADR) από όσα δεν διαθέτουν και αυξάνουν τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) κατα 100 δολάρια.

Αυτό είναι το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξε έκθεση της Hotel & Leisure Advisors που συντάχθηκε από κοινού με την WhiteWater βάσει έρευνας στα ξενοδοχεία της Σαουδικής Αραβίας.

Ειδικότερα, έπειτα από την προσθήκη εσωτερικού υδάτινου πάρκου, επτά ξενοδοχεία της Σαουδικής Αραβίας κατέγραψαν μέση αύξηση 59% στα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο.

Η έρευνα έδειξε ότι η προσθήκη εγκαταστάσεων βοηθά τα ξενοδοχεία να προσελκύουν περισσότερες οικογένειες τα Σαββατοκύριακα και κατά την περίοδο των διακοπών, ενώ τους επιτρέπει επίσης να αυξήσουν τις τιμές δωματίων σε επίπεδα ανώτερα από των υπόλοιπων ξενοδοχείων.

Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες αναζητούν ξενοδοχεία με προστιθέμενη αξία και πολλά νέα ξενοδοχεία της Σαουδικής Αραβίας καταφεύγουν στην καθιέρωση της υδάτινης ψυχαγωγίας ως κοινής πρακτικής. Πράγματι, τα υδάτινα αξιοθέατα αυτόματα ενισχύουν τη θέση ενός ξενοδοχείου, καθώς δίνουν στους επισκέπτες τη δυνατότητα να έχουν χώρο και διάθεση για χαλάρωση και για νέες συγκινήσεις, δημιουργώντας έτσι οικογενειακές αναμνήσεις.

Όπως επισημαίνει ο γενικός διευθυντής και περιεφερειακός αντιπρόεδρος της WhiteWater στη Μ. Ανατολή και την Ινδία, Mike Rigby, ενσωματώνοντας εσωτερικά ή εξωτερικά υδάτινα πάρκα στο εύρος των ανέσεων που προσφέρουν, τα ξενοδοχεία μπορούν να έχουν τεράστιες αποδόσεις από τις επενδύσεις τους και να αυξάνουν τις πληρότητές τους τόσο με εγχώριους όσο και με διεθνείς επισκέπτες.

Υπολογίζεται ότι μέσα στην ερχόμενη τριετία, η προσφορά ξενοδοχειακών δωματίων στη Σαουδική Αραβία θα παρουσιάσει αύξηση 67,1%, φτάνοντας στα υψηλότερα επίπεδα ανάμεσα στις 50 κορυφαίες πληθυσμιακά χώρες του κόσμου, σύμφωνα με το Future Hospitality Summit στο Ριάντ.

Επιπλέον, επειδή οι διαδικτυακές πλατφόρμες κρατήσεων διευκολύνουν τους ταξιδιώτες να συγκρίνουν και να επιλέγουν ανάμεσα σε μια ευρεία γκάμα επιλογών διαμονής, τα καταλύματα πρέπει να βρουν νέες ιδέες για να ξεχωρίσουν στον ανταγωνισμό, να προσελκύσουν πελάτες και να κερδίσουν επαναλαμβανόμενους επισκέπτες.

 

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!