Τα καλύτερα ξενοδοχειακά brands πολυτελείας στον κόσμο για το 2022

27-10-22 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η Six Senses καταλαμβάνει την πρώτη θέση για τρίτη συνεχόμενη χρονιά και η Rocco Forte Hotels μπαίνει για πρώτη φορά στα κορυφαία 12 πολυτελή brands φιλοξενίας.

Για την κατάρτιση της ετήσιας έκθεσή της για τα καλύτερα πολυτελή brands φιλοξενίας στον κόσμο για το 2022, η LTI, Luxury Travel Intelligence, χρησιμοποίησε έναν αυστηρά καθορισμένο αλγόριθμο που μετρά την απόδοση και τις αξίες των brands πολυτελών ξενοδοχείων.

Φέτος, ο αλγόριθμος περιελάμβανε 128 σημεία επαφής σχετικά με τον τομέα των πολυτελών ξενοδοχείων. Το καθένα έχει τη δική του σταθμισμένη τιμή βαθμολογίας με συνολική μέγιστη αθροιστική βαθμολογία 4628.

Τα σημεία επαφής σχετίζονται με τη συνολική απόδοση ενός brand και όχι την απόδοση μεμονωμένων ιδιοτήτων. Η ύψιστη προσοχή, δίνεται στην ικανότητα του brand να προσφέρει  το πάθος, τη δέσμευσή του, το ήθος και τις αξίες του, καθώς και την ποιότητα της διοίκησης και του προσωπικού του.

Περαιτέρω, υπολογίζεται το επίπεδο των επενδύσεων, καθώς και ο τρόπος χρήσης τους, ιδιαίτερα για τα νέα ξενοδοχεία και για την ανακαίνιση των υφιστάμενων.

Ακολουθούν τα αποτελέσματα της χρονιάς, που αντικατοπτρίζονται σε ποσοστά, με τις παρενθέσεις να αφορούν στις θέσεις κατάταξης του προηγούμενου έτους:

Six Senses 82.6% (1)

Mandarin Oriental 81.0% (2)

Rosewood 80.3% (9)

Auberge 78.8% (3)

Aman 77.3 4% (4)

Oetker Collection 75.7% (7)

One&Only 75.0% (6)

Belmond 74.7% (5)

Four Seasons 71.2% (8)

Viceroy 70.9% (11)

Rocco Forte 69.4% (New Entry)

COMO 69.1% (10)

Άλλα brands που παρακολουθήθηκαν και αξιολογήθηκαν επαρκώς καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, είναι τα εξής, με αλφαβητική σειρά: Alila, Anantara, Banyan Tree, Dorchester Collection, Firmdale, Jumeirah, Leela, Oberoi, Park Hyatt, Peninsula, Ritz Carlton, Shangri-La, Soho House , Raffles, Red Carnation, St. Regis, Taj, The Luxury Collection.

Τα brands που έχουν επί του παρόντος λιγότερες από δέκα ιδιότητες που αποτελούν και την ελάχιστη απαίτηση της Luxury Travel Intelligence, αλλά βαθμολογούνται υψηλά κατά την εφαρμογή του αλγορίθμου είναι με αλφαβητική σειρά: Airelles, Althoff Collection, Bulgari, Capella, Cheval Blanc, JK Place, La Reserve, Maybourne, Montage, Nikki Beach, Pendry, Soneva, Virgin Limited Edition.

Σχετικά με την έκθεση για τα καλύτερα brands πολυτελούς φιλοξενίας στον κόσμο

Όπως αναφέρει η LTI, είναι ένας οργανισμός που συνδέεται με τον κλάδο πολυτελών ξενοδοχείων παγκοσμίως. Οι ερευνητές της συνεργάζονται μεταξύ άλλων με Διευθύνοντες Συμβούλους των brands που έχουν αξιολογήσει, χιλιάδες διευθυντικά στελέχη, προσωπικό και επισκέπτες. Όλα αυτά αποτελούν μέρος της διαδικασίας δημιουργίας αναφορών με γνώμονα τον προορισμό για τα μέλη της, δημιουργώντας στη συνέχεια την ανωτέρω κατάταξη.

Κάθε χρόνο η διαδικασία ξεκινά από την αρχή, επομένως τα αποτελέσματα των προηγούμενων ετών δεν έχουν καμία σχέση με την επόμενη χρονιά. Αυτό αναπόφευκτα οδηγεί σε αστάθεια στα αποτελέσματα κάθε έτους, αλλά αυτός είναι ένας δυναμικός τομέας και σκοπός της LTI είναι να διαπιστώσει την πραγματικότητα.

διαβάστε ακόμα

Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά