H ελκυστικότητα των σκι resort δεν περιορίζεται πλέον στους χειμερινούς μήνες, προσελκύοντας όλο και περισσότερα ξενοδοχειακά brand πολλών κατηγοριών.
Αυτό προκύπτει από την έκθεση «The Ski Market Overview» που συνέταξε η εταιρία υπηρεσιών real estate Savills.
Τα σκι resort δημιουργούν πλέον ζήτηση και καθόλη τη διάρκεια του έτους, προσελκύοντας επισκέπτες που αναζητούν δραστηριότητες στην ύπαιθρο και τους καλοκαιρινούς μήνες, επισημαίνει η μελέτη. Για αυτό το λόγο, οι προορισμοί αυτοί γίνονται όλο και πιο ελκυστικοί σε όλο και μεγαλύτερο αριθμό brand.
Μέχρι τώρα τα ξενοδοχεία σε χιονοδρομικούς προορισμούς ανήκαν σε ένα κομμάτι της αγοράς όπου κυριαρχούσαν τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία, όμως όλο και περισσότερα μεγάλα brand δείχνουν ενδιαφέρον για τις δυνατότητες αυτού του είδους τουρισμού.
H έκθεση, η οποία έλαβε υπόψη την ανάπτυξη νέων ξενοδοχείων σε 42 μεγάλους χιονοδρομικούς προορισμούς, σημειώνει ότι επί του παρόντος το 83,6% των καταλυμάτων σε αυτούς είναι υπό τη διαχείριση ανεξάρτητων οντοτήτων. Ωστόσο, η τάση αυτή αντιστρέφεται μέσα στα χρόνια, και, κοιτάζοντας προς το μέλλον, η αλλαγή αυτή πρόκειται να γίνει πιο έντονη.
Από το 2015 μέχρι σήμερα, τα νέα ξενοδοχεία που άνοιξαν στους προορισμούς αυτούς ανήκουν κατά το 50% σε μεγάλα brand. Ωστόσο, στα πρότζεκτ που βρίσκονται υπό κατασκευή, τα μεγάλα brand επικρατούν με μερίδιο 85,7%, ενώ τα ανεξάρτητα αντιπροσωπεύουν μόλις το 14,3%.