O Rafael Nadal και η Meliá Hotels δημιουργούν το ξενοδοχειακό brand ZEL | Ωδή στον μεσογειακό τρόπο ζωής

19-12-22 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Ο τενίστας Rafael Nadal και ο Gabriel Escarrer, Διευθύνων Σύμβουλος της Meliá Hotels International, παρουσίασαν στη Μαδρίτη το νέο ξενοδοχειακό brand ZEL, μια σειρά πολυτελών resorts και leisure ξενοδοχείων, τα οποία θα εγκαινιάσουν τη λειτουργία τους στην Ισπανία και στη συνέχεια σε σημαντικούς προορισμούς στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ασία και την Αμερική. Στόχος του ZEL είναι η ανάδειξη του μεσογειακού τρόπου ζωής και η ανάπτυξη του brand διεθνώς μέσα από στρατηγικές συνεργασίες  σε τομείς όπως η γαστρονομία, η διακόσμηση, η ευεξία και η τεχνολογία.

Ο Gabriel Escarrer δήλωσε σχετικά: «Το brand ZEL συνδυάζει τις ηγετικές ικανότητες του Rafa Nadal με την 65ετή εμπειρία της Meliá στη δημιουργία και τη διαχείριση πολυτελών ξενοδοχείων. Είμαστε σίγουροι πως οι ταξιδιώτες θα αγκαλιάσουν το καινοτόμο ξενοδοχειακό brand, το οποίο θα εντυπωσιάσει τη νέα γενιά, επαναπροσδιορίζοντας την έννοια της ευεξίας και υιοθετώντας ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που αυτό το project σηματοδοτεί την σύμπραξή μας με τον Rafa, ένα διεθνές σύμβολο τόσο όσον αφορά την πορεία του ως αθλητής όσο και για τον χαρακτήρα του ως άνθρωπος».

Ο Rafael Nadal ανέφερε: «Η δημιουργία ενός ξενοδοχειακού brand ήταν πάντα στα σχέδιά μου, λόγω τόσο της καταγωγής μου από τη Μαγιόρκα όσο και της αγάπης μου για τα ταξίδια. Το concept ZEL είναι συνώνυμο της καλής ζωής αντικατοπτρίζοντας την ενέργεια της Μεσογείου, και με κέρδισε από την πρώτη στιγμή που ξεκινήσαμε να εργαζόμαστε με τη Meliá πάνω σε αυτό. Είμαι σίγουρος ότι θα γνωρίσει μεγάλη επιτυχία, ανταποκρινόμενο στις ανάγκες και επιθυμίες των ταξιδιωτών».

Το σχέδιο ανάπτυξης προβλέπει την προσθήκη περισσότερων από 20 ξενοδοχείων μέσα σε 5 χρόνια, εστιάζοντας σε προορισμούς που προσελκύουν leisure ταξιδιώτες και bleisure ξενοδοχεία σε Ευρώπη, Αμερική, Μέση Ανατολή και Ασία, όπου παραδοσιακά δραστηριοποιείται η Meliá Hotels International. Αρχικά, το brand στοχεύει να αναπτυχθεί σε προορισμούς στις ακτές της Μεσογείου και σε πόλεις όπως η Μαδρίτη, το Παρίσι και το Λονδίνο. Tο πρώτο ξενοδοχείο ZEL πρόκειται να ανοίξει στη Μαγιόρκα το 2023.

ZEL: Ωδή στον μεσογειακό τρόπο ζωής

Το brand ZEL λειτουργεί ως πρεσβευτής του μεσογειακού τρόπου ζωής μέσα από την αγάπη για την ύπαιθρο, τις μοναδικές γαστρονομικές προτάσεις, τους άνετους χώρους ξεχωριστής αρχιτεκτονικής και design και την επαφή με τη φύση, τον ουρανό και τη θάλασσα. Οι επισκέπτες των ξενοδοχείων ZEL θα ανακαλύψουν μοναδικές εμπειρίες ευεξίας, που αναζωογονούν σώμα και πνεύμα, επιλέγοντας ανάμεσα σε personal και ομαδικά προγράμματα εκγύμνασης. 

Το brand ZEL προσφέρει μια νέα home-away-from-home εμπειρία εμπνευσμένη από τον μεσογειακό τρόπο ζωής, με ένα αίθριο στην καρδιά του κάθε ξενοδοχείου να λειτουργεί ως εστία. Το αίθριο αποτελεί ένα χαρακτηριστικό αρχιτεκτονικό στοιχείο όλης της Μεσογείου που λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα σε βεράντες, rooftops και beach clubs που επιτρέπουν την επαφή με το φυσικό περιβάλλον και προσφέρουν μοναδική θέα. Ο σεβασμός στο περιβάλλον, το χαλαρό design, η τοπική γαστρονομία, το wellbeing και οι απροσδόκητες εμπειρίες  συμπληρώνουν την ταυτότητα του resort. Οι επισκέπτες του ZEL θα έχουν επίσης πρόσβαση σε μια ψηφιακή κοινότητα όπου μπορούν να μοιραστούν τις εμπειρίες τους, ακόμη και μετά την ολοκλήρωση της διαμονής τους.

Τα "pop-up corners" αφιερωμένα σε χειροτεχνίες, ομορφιά και γευσιγνωσία προϊόντων με συνεργαζόμενα brands βρίσκονται στα highlights της εμπερίας των επισκεπτών, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα για επικοινωνία και αλληλεπίδραση.

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο