Αναδιάρθρωση του ομίλου Accor

10-01-23 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Το νέο οργανόγραμμα της Accor -όπως είχε ήδη ανακοινωθεί από τον Ιούλιο του 2022- ξεκίνησε να εφαρμόζεται πλέον σταδιακά κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2023, ανάλογα με την τοπική νομοθεσία, κυρίως όσον αφορά στις υποχρεώσεις διαβούλευσης με εκπροσώπους του προσωπικού.

Η νέα δομή θα επιτρέψει στον Όμιλο να επιταχύνει την ανάπτυξή του και να διαχειριστεί καλύτερα τις εξελίξεις της αγοράς, να προσφέρει το υψηλότερο δυνατό επίπεδο υπηρεσιών σε όλους τους εμπλεκόμενους, διευκολύνοντας την ακριβή και αποτελεσματική εκπλήρωση των αναγκών και των προσδοκιών των επισκεπτών και παρέχοντας σαφήνεια και απόδοση στους εταίρους του.

Με επικεφαλής τον Sébastien Bazin, Group Chairman & CEO του Ομίλου και τον Jean-Jacques Morin, Group Deputy CEO, από την 1η Ιανουαρίου 2023 οι δραστηριότητες της Accor θα διαχωρίζονται πλέον σε δύο εξειδικευμένα τμήματα: το Premium, Midscale & Economy και το Luxury & Lifestyle τμήμα, τα οποία θα υποστηρίζονται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου και από μια Παγκόσμια Κοινή Πλατφόρμα που παρέχει τεχνογνωσία και υπηρεσίες και στα δύο τμήματα όσον αφορά τον ψηφιακό τομέα, την τεχνολογία και τις προμήθειες. 

Το τμήμα “Premium, Midscale & Economy” συγκεντρώνει brands από τα Premium, Midscale and Economy segments του Oμίλου και θα διαρθρωθεί γύρω από τέσσερις περιοχές.

Εκτελεστική Επιτροπή με επικεφαλής τον Jean- Jacques Morin ως CEO:

Tο τμήμα “Luxury & Lifestyle”  δομείται γύρω από τέσσερις συλλογές brands: Raffles & Orient Express, Fairmont, Sofitel, MGallery & Emblems και Ennismore.

Εκτελεστική Επιτροπή με επικεφαλής τον Sébastien Bazin ως CEO:

Για την καλύτερη λειτουργία του νέου οργανογράμματος της Accor, έχει συσταθεί ένα Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου υπό την προεδρία του Sébastien Bazin. Αυτό το σώμα διασφαλίζει τη συνέπεια και την ευθυγράμμιση μεταξύ των δύο τμημάτων, όσον αφορά τόσο τις στρατηγικές προτεραιότητες όσο και τους μοχλούς απόδοσης.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου συγκροτείται ως εξής:

Η δημιουργία των δύο αυτών τμημάτων, με σαφώς προσδιορισμένη εξειδίκευση φιλοδοξίες και στόχους, θα επιτρέψει στην Accor να αξιοποιήσει το χαρτοφυλάκιό της από μοναδικά και ποικιλόμορφα brands, την ηγετική θέση στις περισσότερες αγορές και την ασυναγώνιστη αναπτυξιακή δυναμική της.

διαβάστε ακόμα

ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....
Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο