Διονύσης Κουμουδός: ο αυτοκράτορας της Κεφαλονιάς με τις δεκάδες Unique Villas

05-10-14 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Στην αναζωογόνηση του κεφαλονίτικου τουρισμού φαίνεται πως έχει συντελέσει και η οικογένεια Κουμουδού. Με επικεφαλής τον Διονύση και την σύζυγό του Σουζάνα, η οικογένεια έχει αναπτύξει στο νησί το brand των Unique Villas, μέσω του οποίου θέλησε και πέτυχε να παρέχει στους επισκέπτες ένα προϊόν φιλοξενίας που δεν είχε τη φιλοδοξία να εξαπλωθεί πέρα από το νησί αλλά να κερδίσει το στοίχημα των ποιοτικών υπηρεσιών πολυτελείας με ανθρώπινο χαρακτήρα.

Τουλάχιστον έτσι περιγράφει τη λειτουργία της Unique Villas ο διευθύνων νους της οικογένειας, Διονύσης Κουμουδός, μιλώντας στην παλαιότερη εφημερίδα ελεύθερης κυκλοφορίας του Λονδίνου, City A.M., που ειδικεύεται σε οικονομικά, επιχειρηματικά και κοινωνικά θέματα.

Ίδρυσε την Unique Villas αμέσως μετά την επιστροφή του από τη Ν. Αφρική, όπου διατηρούσε τις επιχειρήσεις οι οποίες κατέρρευσαν μόλις το πολιτικό κλίμα αντιστράφηκε. Στην Ελλάδα επέστρεψε το 1993, όπου από το μηδέν βρέθηκε να διαχειρίζεται 150 ξενοδοχειακές μονάδες, 20 εκ των οποίων ιδιόκτητες. Σε αυτές τις τελευταίες περιλαμβάνεται κι ένα παραθαλάσσιο ξενοδοχείο, το οποίο αυτή την περίοδο ανακαινίζεται ώστε να μετατραπεί σε boutique.

Η αυξανόμενη δημοτικότητα της Κεφαλονιάς οφείλεται, σύμφωνα με το Διονύση Κουμουδό, στην χαμηλή εγκληματικότητα και τον μικρό πληθυσμό των κατοίκων της.

Χαρακτηρίζει την εμπλοκή του με την αγορά επαγγελματικών ακινήτων τυχαία. Αρχικά συμβούλευε φίλους στην επιλογή κατασκευαστή, στην έρευνα γης και στην επιχειρηματική συμφωνία. Αποδείχθηκε όμως τόσο ικανός που όταν αναζητούσε να νοικιάσει τις βίλες του, συνειδητοποίησε ότι θα μπορούσε κάλλιστα να κεφαλαιοποιήσει την ανεπίσημη συμβουλευτική φίρμα του, ονομάζοντάς την Unique Villas Kefalonia.

Σύντομα, την πόρτα του χτύπησε η Thomson, η οποία αναζητούσε τρόπους να εμπλουτίσει το πρόγραμμα διακοπών της στην ανατολική Μεσόγειο. Ο κ. Κουμουδός χρησιμοποιώντας τα κεφάλαια αυτά κατάφερε να επεκταθεί προσφέροντας από την αρχή, στους ιδιοκτήτες γης, τα μισά λεφτά και επιτρέποντάς τους να προχωρήσουν στην κατασκευή με περιορισμένο ρίσκο. «Δεν ήταν μόνο ντόπιοι», αναφέρει, «αλλά και Βρετανοί, και τους έδωσα το κίνητρο ότι θα καθοδηγούσα, θα έκτιζα και θα αναλάμβανα την ενοικίαση για λογαριασμό εκείνων».

Από το μυαλό του κ. Κουμουδού έχει περάσει η επέκταση των επιχειρήσεών του και στην υπόλοιπη Ελλάδα, όμως σύντομα κατάλαβε ότι σε ένα τέτοιο σενάριο είναι πολύ πιθανό η ποιότητα του προϊόντος που ήθελε να προσφέρει να καταστρεφόταν. «Είμαστε σπεσιαλίστες στην Κεφαλονιά και θα πρέπει να παραμείνουμε εδώ. Στόχος μας δεν είναι η τεράστια ανάπτυξη, αλλά η ελεγχόμενη, επειδή θέλουμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες που υποσχόμαστε», δήλωσε.

Το στοιχείο που κάνει τις υπηρεσίες της Unique Villas ξεχωριστές, είναι η προσωπική επαφή, από την υποδοχή στο αεροδρόμιο από υπάλληλο του ξενοδοχείου που φέρει μαζί του παγωμένο νερό, μέχρι την άφιξη στην βίλα. Στην πολυτελή ναυαρχίδα του brand Unique, άλλωστε, η οποία έχει το όνομα του Δία, ο φούρνος παραμένει ανοικτός και ετοιμάζει φρέσκο μουσακά για τους επισκέπτες τον οποίο επιμελείται προσωπικός σεφ. 

Η γη παραμένει σταθερή αξία στις επενδύσεις και η αγορά ενοικιάσεων κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής σεζόν παρέχει σταθερά εισοδήματα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουν οι αγοραστές είναι να διαλέξουν οικόπεδο, και μέσα σε ένα εξάμηνο θα είναι ετοιμοπαράδοτη μια πλήρως εξοπλισμένη βίλα, με πισίνα, εξωτερικό γυμναστήριο και οτιδήποτε άλλο επιλέξει ο αγοραστής. 

Κατά τη διάρκεια Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου, οι κλασικές βίλες ξεκινούν από 1.000 ευρώ και οι νέες πολυτελείς από 1.500 ευρώ την εβδομάδα. Τον Ιούλιο και Αύγουστο, οι νέες βίλες ξεκινούν από 2.000 ευρώ ανά εβδομάδα.

 
 
 
 
 
 
 
 

διαβάστε ακόμα

Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας
Δέκατο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας (2 - 4 Δεκεμβρίου)
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
Ό,τι κάνουμε καλά, να το κάνουμε καλύτερα
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019