Σε νέα έρευνα που διέθεσε το Skift, διαπιστώνεται ότι, για τη διαχείριση των λειτουργιών του προσωπικού, η συντριπτική πλειοψηφία των ξενοδόχων, εξακολουθεί να βασίζεται σε μη αυτόματες λίστες ελέγχου, φύλλα εργασίας Excel και τηλεφωνικές κλήσεις. Ωστόσο, εάν οι πωλητές τεχνολογίας μπορούν να πείσουν τους ξενοδόχους να προσαρμοστούν, η νέα κατηγορία τεχνολογίας έχει τη δυνατότητα να αποφέρει 1,3 δις. δολάρια ετησίως.
Η αποτελεσματικότητα της υπηρεσίας είναι το κλειδί για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης επισκεπτών. Η νέα έκθεση Skift Research, Hotel tech Benchmark: Task Management, Housekeeping, and Staff Collaboration Tools 2023, παρέχει μια επισκόπηση του εκτιμώμενου μεγέθους της αγοράς και των δυνατοτήτων εσόδων αυτής της κατηγορίας τεχνολογίας στον κλάδο της φιλοξενίας. Συνοπτικά, η έρευνα τονίζει ότι μόνο το περίπου 18% ων ξενοδοχείων παγκοσμίως χρησιμοποιούν εργαλεία διαχείρισης εργασιών, συνεργασίας προσωπικού ή οικιακής φροντίδας και ότι ο κλάδος της φιλοξενίας εξακολουθεί να βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε εγχειρίδια και λίστες ελέγχου για την παροχή υπηρεσιών.
Η έρευνα Hotel Tech Report δείχνει ότι τα ξενοδοχεία μπορούν να εξοικονομήσουν ένα δολάριο ανά αίτημα επισκέπτη εφαρμόζοντας λογισμικό βελτιστοποίησης υπηρεσιών. Τα εργαλεία διαχείρισης εργασιών και καθαριότητας είναι φιλικά προς τον χρήστη και μπορούν να βοηθήσουν στην οργάνωση των ροών εργασίας και στη μείωση του χρόνου απόκρισης, οδηγώντας έτσι στην ικανοποίηση των επισκεπτών.
Καθώς οι millennials και το Gen Z γίνονται σημαντικό μέρος του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού, οι τεχνολογικές επενδύσεις για την ενίσχυση του ηθικού των εργαζομένων είναι επιτακτική ανάγκη για τα ξενοδοχεία. Τα εργαλεία συνεργασίας προσωπικού διευκολύνουν την ανοιχτή επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων και προσφέρουν διαφάνεια στις λειτουργίες, επιτρέποντας στο προσωπικό του ξενοδοχείου σε όλα τα τμήματα να εργάζονται ως ομάδα.