Τα ξενοδοχεία αποκλειστικά για ενήλικες είναι η νέα μόδα στις οργανωμένες διακοπές – Τι ζητούν οι ταξιδιώτες

22-03-23 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η νέα μόδα στα ταξίδια είναι τα ξενοδοχειακά resort που απευθύνονται αποκλειστικά σε ενήλικες, με κορυφαίους Γερμανούς τουρ οπερέιτορ να επιβεβαιώνουν την τάση αυτή.

Ο FTI ο οποίος καταγράφει την ίδια τάση στη ζήτηση, έχει εμπλουτίσει την προσφορά του με περισσότερες επιλογές για ενήλικες εκτός της κατηγορίας πεντάστερων ξενοδοχείων.

Παράλληλα, όλο και μεγαλύτερος αριθμός ξενοδοχείων διαθέτουν ξεχωριστές περιοχές για διαφορετικές ομάδες ταξιδιωτών.

Οι τουρ οπερέιτορ Schauinsland-Reisen και Alltours αναφέρουν τις ίδιες διαπιστώσεις για τη νέα τάση στις οργανωμένες διακοπές. Είναι εντυπωσιακό, όπως αναφέρουν στον Schauinsland-Reisen, ότι πολλά ξενοδοχεία στις Βαλεαρίδες, για παράδειγμα, δεν στοχεύουν πια στο να υποδέχονται αποκλειστικά ενήλικες αλλά, αντί αυτού, δημιουργούν ειδικούς χώρους αποκλειστικά για αυτούς τους ταξιδιώτες.

Ο Alltours καταγράφει επίσης την τάση όλο και περισσότερα μεγάλα resort και συγκροτήματα διακοπών να δημιουργούν ειδικές ζώνες αποκλειστικά για ενήλικες στις πισίνες και τα εστιατόριά τους και, ήδη, σε πολλά ξενοδοχεία, η επίσκεψη στο κέντρο ευεξίας, στο σπα και το γυμναστήριο, επιτρέπεται μόνο σε επισκέπτες ηλικία άνω των 16 ή 18 ετών.

Σε γενικές γραμμές, η ζήτηση για ξενοδοχεία αποκλειστικά για ενήλικες στον Alltours εξελίσσεται θετικά, με το μεγαλύτερο κομμάτι της να κάνει κράτηση για ξενοδοχεία και resort κατηγορίας τεσσάρων και πέντε αστέρων.

Στην TUI αυτά τα ξενοδοχεία συνεχίζουν να είναι στο επίκεντροο της ζήτησης και παρουσιάζουν θετικούς δείκτες ανάπτυξης. Ο ταξιδιωτικός όμιλος διαθέτει περί τα 700 ξενοδοχεία αποκλειστικά για ενήλικες στο παγκόσμιο πρόγραμμά του και η έμφαση αφορά τους μακρινούς προορισμούς, ιδιαίτερα την Καραϊβική.

Σύμφωνα με τον τουρ οπερέιτορ, η ηλικιακή δομή ποικίλει σε μεγάλο βαθμό ανάλογα με τον προορισμό και το ξενοδοχείο, με την πλειονότητα των επισκεπτών να είναι ηλικίας 35-50 ετών, αλλά και με τους κάτω των 35 να παρουσιάζουν ισχυρή αύξηση.

Η TUI εκτιμά ότι ο προσανατολισμός εντός των καταλυμάτων μπορεί να ποικίλλει: ενώ ορισμένα εστιάζουν στη θεματική των πάρτι και των δραστηριοτήτων, άλλα επικεντρώνονται στον «χρόνο για δύο».

Ο επικεφαλής προϊόντος του DER Touristik, Sven Schikarsky, επιβεβαιώνοντας την τάση, τονίζει ότι πάνω απ όλα, οι επισκέπτες των ξενοδοχείων αποκλειστικά για ενήλικες αναζητούν ηρεμία, ποιότητα και όμορφη ατμόσφαιρα σε συνδυασμό με καλό γαστρονομικό προϊόν.

Πολλά ξενοδοχεία που έχουν μετατραπεί σε μονάδες αποκλειστικά για ενήλικες διαθέτουν περιοχή καθιστικού, πισίνα υπερχείλισης και ξαπλώστρες για ξεκούραση. Οι πελάτες αυτοί επιθυμούν να δαπανούν χρόνο με ανθρώπους παρόμοιας φιλοσοφίας με εκείνους στους δημόσιους χώρους του ξενοδοχείου. Ωστόσο, όσον ναφορά τη διαμονή, η ιδιωτικότητα αποτελεί σημαντικό στοιχείο, επομένως τα δωμάτια με ιδιωτικές πισίνες είναι πολύ δημοφιλή για αυτό το target group, τονίζει ο κ. Schikarsky.

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός | Accor: Η πιστοποίηση βιωσιμότητας είναι αναγκαία και προσθέτει αξία
ACI Europe | +18,7% η αεροπορική κίνηση στην Ελλάδα τον Αύγουστο - πλήρης ανάκαμψη στην Ευρώπη
Διεθνές Συνέδριο για την προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας στη Λάρισα
Γιορτή Τρούφας στην Καλαμπάκα
Η Αθήνα 5η πιο κορεσμένη πόλη στον κόσμο σε βραχυχρόνιες μισθώσεις – 16 καταχωρήσεις ανά 1.000 κατοίκους
Τουρκία: Ρωσία και Γερμανία οι μεγαλύτερες αγορές για τον τουρισμό το α’ 8μηνο
American Express Travel: Ένα Ελληνικό νησί στους 10 «καυτούς» προορισμούς των Αμερικανών για το 2025
GReco Islands: Βιώσιμη και ανθεκτική ανάπτυξη για 39 μικρά νησιά
Τουρισμός: Η Αθήνα και τα νησιά του Αιγαίου καθιερώνονται διεθνώς ως top προορισμοί πολιτισμού και ευεξίας
Uber | Ρεκόρ ανάπτυξης την τουριστική περίοδο 2024 στην Ελλάδα, +47% στην Αθήνα