Τα ξενοδοχεία αποκλειστικά για ενήλικες είναι η νέα μόδα στις οργανωμένες διακοπές – Τι ζητούν οι ταξιδιώτες

22-03-23 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η νέα μόδα στα ταξίδια είναι τα ξενοδοχειακά resort που απευθύνονται αποκλειστικά σε ενήλικες, με κορυφαίους Γερμανούς τουρ οπερέιτορ να επιβεβαιώνουν την τάση αυτή.

Ο FTI ο οποίος καταγράφει την ίδια τάση στη ζήτηση, έχει εμπλουτίσει την προσφορά του με περισσότερες επιλογές για ενήλικες εκτός της κατηγορίας πεντάστερων ξενοδοχείων.

Παράλληλα, όλο και μεγαλύτερος αριθμός ξενοδοχείων διαθέτουν ξεχωριστές περιοχές για διαφορετικές ομάδες ταξιδιωτών.

Οι τουρ οπερέιτορ Schauinsland-Reisen και Alltours αναφέρουν τις ίδιες διαπιστώσεις για τη νέα τάση στις οργανωμένες διακοπές. Είναι εντυπωσιακό, όπως αναφέρουν στον Schauinsland-Reisen, ότι πολλά ξενοδοχεία στις Βαλεαρίδες, για παράδειγμα, δεν στοχεύουν πια στο να υποδέχονται αποκλειστικά ενήλικες αλλά, αντί αυτού, δημιουργούν ειδικούς χώρους αποκλειστικά για αυτούς τους ταξιδιώτες.

Ο Alltours καταγράφει επίσης την τάση όλο και περισσότερα μεγάλα resort και συγκροτήματα διακοπών να δημιουργούν ειδικές ζώνες αποκλειστικά για ενήλικες στις πισίνες και τα εστιατόριά τους και, ήδη, σε πολλά ξενοδοχεία, η επίσκεψη στο κέντρο ευεξίας, στο σπα και το γυμναστήριο, επιτρέπεται μόνο σε επισκέπτες ηλικία άνω των 16 ή 18 ετών.

Σε γενικές γραμμές, η ζήτηση για ξενοδοχεία αποκλειστικά για ενήλικες στον Alltours εξελίσσεται θετικά, με το μεγαλύτερο κομμάτι της να κάνει κράτηση για ξενοδοχεία και resort κατηγορίας τεσσάρων και πέντε αστέρων.

Στην TUI αυτά τα ξενοδοχεία συνεχίζουν να είναι στο επίκεντροο της ζήτησης και παρουσιάζουν θετικούς δείκτες ανάπτυξης. Ο ταξιδιωτικός όμιλος διαθέτει περί τα 700 ξενοδοχεία αποκλειστικά για ενήλικες στο παγκόσμιο πρόγραμμά του και η έμφαση αφορά τους μακρινούς προορισμούς, ιδιαίτερα την Καραϊβική.

Σύμφωνα με τον τουρ οπερέιτορ, η ηλικιακή δομή ποικίλει σε μεγάλο βαθμό ανάλογα με τον προορισμό και το ξενοδοχείο, με την πλειονότητα των επισκεπτών να είναι ηλικίας 35-50 ετών, αλλά και με τους κάτω των 35 να παρουσιάζουν ισχυρή αύξηση.

Η TUI εκτιμά ότι ο προσανατολισμός εντός των καταλυμάτων μπορεί να ποικίλλει: ενώ ορισμένα εστιάζουν στη θεματική των πάρτι και των δραστηριοτήτων, άλλα επικεντρώνονται στον «χρόνο για δύο».

Ο επικεφαλής προϊόντος του DER Touristik, Sven Schikarsky, επιβεβαιώνοντας την τάση, τονίζει ότι πάνω απ όλα, οι επισκέπτες των ξενοδοχείων αποκλειστικά για ενήλικες αναζητούν ηρεμία, ποιότητα και όμορφη ατμόσφαιρα σε συνδυασμό με καλό γαστρονομικό προϊόν.

Πολλά ξενοδοχεία που έχουν μετατραπεί σε μονάδες αποκλειστικά για ενήλικες διαθέτουν περιοχή καθιστικού, πισίνα υπερχείλισης και ξαπλώστρες για ξεκούραση. Οι πελάτες αυτοί επιθυμούν να δαπανούν χρόνο με ανθρώπους παρόμοιας φιλοσοφίας με εκείνους στους δημόσιους χώρους του ξενοδοχείου. Ωστόσο, όσον ναφορά τη διαμονή, η ιδιωτικότητα αποτελεί σημαντικό στοιχείο, επομένως τα δωμάτια με ιδιωτικές πισίνες είναι πολύ δημοφιλή για αυτό το target group, τονίζει ο κ. Schikarsky.

διαβάστε ακόμα

Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!