Μια νέα ιστοσελίδα στα χρώματα της Virgin δημιούργησε ο όμιλος του Richard Branson για λογαριασμό του καινούριου brand ξενοδοχείων που λανσάρει, Virgin Hotels, με σαφή πρόθεση διαφοροποίησής του από την καθιερωμένη δομή των ιστοσελίδων της ξενοδοχειακής βιομηχανίας τόσο σε εμφάνιση όσο και σε περιεχόμενο.
Η νέα σελίδα προβάλλει μόνο τις πληροφορίες που έχει ανάγκη ο επισκέπτης καθώς και ένα βίντεο στο οποίο παρουσιάζονται τα συνήθη προβλήματα που συναντά ο ταξιδιώτης και με ποιόν τρόπο αυτά περιορίζονται στα Virgin Hotels.
Το πολυτελές brand προς το παρόν εκπροσωπείται από ένα και μοναδικό, νέο τετράστερο ξενοδοχείο στο Σικάγο, το οποίο θα είναι διαθέσιμο για κρατήσεις από τις 15 Ιανουαρίου του 2015.
Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου έχει κατασκευαστεί έτσι ώστε να είναι ευανάγνωστη σε οθόνες υπολογιστή, τάπλετ και κινητού.
«Στόχος μας ήταν η δημιουργία ενός site που θα διαφοροποιούσε την εμπειρία από άλλες σελίδες ξενοδοχείων, βελτιώνοντας παράλληλα την ευκολία στη χρήση», δήλωσε στο ehotelier.com ο αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ της Virgin Hotels, Doug Carrillo, επισημαίνοντας ότι «οι επισκέπτες δεν θα χρειάζεται να διαβάζουν άχρηστες ή άσχετες πληροφορίες. Το site θα παρουσιάζει ακριβώς ο,τι θέλει να μάθει ο επισκέπτης και θα τον βοηθάει να το βρει χωρίς μεγάλη προσπάθεια».
Με το βίντεο που έχει αναρτήσει, η Virgin Hotels εισάγει τους θεατές σε ένα παιχνιδιάρικο και χιουμοριστικό ταξίδι, αποτυπώνοντας τα εμπόδια που συνατώνται σε αυτό και τον τρόπο με τον οποίο το ξενοδοχείο της Virgin τοποθετούν σε πρώτη προτεραιότητα την άνεση, την παραγωγικότητα, την τσέπη και τις ανάγκες των επισκεπτών του.
Μέσα από το βίντεο, οι επισκέπτες μαθαίνουν λύσεις που φέρνει στην αγορά το νέο brand της Virgin:
-βάζει τέλος στις χρεώσεις στο Wi-Fi αλλά και στους περιορισμούς εύρους ζώνης, διαθέτει μινιμπαρ σε τιμές «περιπτέρου» και καμία κρυφή χρέωση κατά το τσεκ άουτ.
-ένα δωμάτιο που είναι χωρισμένο στα δύο, επιτρέποντας στους επισκέπτες να απολαμβάνουν στο μέγιστο βαθμό τις υπηρεσίες φιλοξενίας διαφυλάσσοντας παράλληλα την ιδιωτικότητά τους.
-εισάγει μια εφαρμογή που ελέγχει το περιβάλλον, τη διασκέδαση, τις υπηρεσίες δωματίου και το τσεκ-ιν και τσεκ-άουτ.
-διαθέτει ανέσεις δωματίου που απευθύνονται στις γυναίκες που κάνουν επαγγελματικά ταξίδια.
«Το βίντεο είναι ο ύμνος της επανάστασης στο όνομα του επισκέπτη», δήλωσε ο Carrillo, τονίζοντας ότι η Virgin Hotels φιλοδοξεί να θέσει νέα στάνταρ στην τουριστική βιομηχανία.
Το Virgin Hotels Chicago
Το πρώτο ξενοδοχείο της αλυσίδας στο Σικάγο βρίσκεται στην καρδιά του προαστίου Loop της πόλης και στεγάζεται σε ένα ιστορικό κτίριο τραπέζης (Old Dearborn Bank Building). Το ιστορικό κτίριο με τους 27 ορόφους, διακοσμημένο με έργα τέχνης, σχεδιάστηκε από την C.W. and George L. Rapp Architects και κτίστηκε το 1928, ενώ αποτελεί ορόσημο για την περιοχή. Το ξενοδοχείο θα διαθέτει 250 δωμάτια, 40 σουίτες με μια κρεβατοκάμαρα και δύο σουίτες ροκ σταρ. Επιπλέον θα έχει χώρους συναντήσεων, εστιατόρια, καθιστικό και άλλους δημόσιους χώρους που αντιπροσωπεύουν το brand και τη λειτουργικότητα που υπόσχεται το brand της Virgin.