Ο πρόεδρος της AC Hotels by Marriott, Antonio Catalán, πρότεινε τη δημιουργία ενός low cost brand που θα προσελκύει επισκέπτες με μικρότερη αγοραστική δύναμη, ώστε τα ξενοδοχεία να καλύψουν το κενό ζήτησης από τα επαγγελματικά ταξίδια.
Ο κ. Catalán πρότεινε στη Marriott International τη δημιουργία των «Zara των ξενοδοχείων» με στόχο την επανατοποθέτηση ορισμένων ξενοδοχείων χαμηλότερης κατηγορίας που βρίσκονται σε μικρές πόλεις.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο ίδιος στην Cinco Días, ανέφερε ότι η τελεργασία έχει μειώσει δραματικά τα επαγγελματικά ταξίδια και είναι απαραίτητο να εντοπισθούν εναλλακτικές για ορισμένα ξενοδοχεία που είχαν μεγάλη εξάρτηση από τη δραστηριότητα αυτή. Για να συμβεί αυτό, προτείνει τη μετάβαση των ξενοδοχείων αυτών σε πιο οικονομική κατηγορία και τη δημιουργία προγράμματος ανταμειβής στο στυλ της Marriott Bonvoy που θα στοχεύει όμως στο προφίλ πελάτη μικρότερης αγοραστικής δύναμης.
Η ιδέα αφορά τη δημιουργία του Zara των ξενοδοχείων: ένα προσιτό οικονομικά και προσβάσιμο κόνσεπτ για οποιονδήποτε στη βάση ενός brand που θα εγγυάται πρότυπα ποιότητας και στον οποίο θα υπάρχουν επίσης συστήματα ανταμειβής για τους επαναλαμβανόμενους επισκέπτες ή τους πιο «πιστούς» πελάτες του ξενοδοχείου.
Για να πείσει τη Marriott να προβεί σε μια τέτοια κίνηση, ο κ. Catalán θα χρειαστεί να απομακρυνθεί από τις συνήθεις προτάσεις πολυτέλειας και αποκλειστικότητας σε όλα τα ξενοδοχειακά brand της αλυσίδας.