Πώς η Hilton σκοπεύει να "γεμίσει" τις κενές θέσεις εργασίας στα ξενοδοχεία της

15-05-23 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

H Hilton ανακοίνωσε το λανσάρισμα μιας νέας καμπάνιας branding εργοδότη καθώς συνεχίζει να ενισχύει τις προσλήψεις σε μια περίοδο ραγδαίας μεταπανδημικής ανάπτυξης.

Η καμπάνια «Every Job Makes the Stay» προορίζεται να φέρει νέα προοπτική στο μάρκετινγκ απασχόλησης στα ξενοδοχεία, ρίχνοντας φως στα μέλη της ομάδας της Hilton τα οποία διαμορφώνουν τη διαμονή, παρουσιάζοντας τις θέσεις εργασίας, τους ανθρώπους και τον αντίκτυπο και τη χαρά που προσφέρει η εργασία στη βιομηχανία φιλοξενίας.

Η νέα καμπάνια στοχεύει στο συλλογισμό περί του τι σημαίνει να εργάζεται κανείς στη φιλοξενία, παρουσιάζοντας τη χαρά, το σκοπό και την ανάπτυξη καριέρας μέσα στον κλάδο.

Τα μέλη της ομάδας της Hilton επιλέχθηκαν να πρωταγωνιστήσουν στη καμπάνια επειδή κανείς δεν ξέρει να μιλήσει πιο αυθεντικά για το πώς είναι η εργασία στη Hilton και επειδή αποτελούν την καρδιά της επιχείρησης και τους καλύτερους πρεσβευτές που θα μας βοηθήσουν να εντοπίσουμε νέα ταλέντα, δήλωσε η αντιπρόεδρος και επικεφαλής HR της Hilton, Laura Fuentes.

Η καμπάνια στήθηκε ως προέκταση της πρώτης παγκόσμιας πλατφόρμας branding «Hilton. For The Stay» και στοχεύει στις προκλήσεις προσωπικού και στις ανάγκες εκπαίδευσης, στρέφοντας την προσοχή στις τεράστιες δυνατότητες καριέρας που υπάρχουν μέσα στη Hilton. Στοχεύει ακόμα να διασφαλίσει ότι η Hilton θα είναι κορυφαία εταιρία στο μυαλό όσων αναζητούν εργασία, ιδιαίτερα όσων επιδιώκουν να εργασθούν σε θέσεις πρώτης γραμμής, δίνοντας έμφαση στους λόγους για τους οποίους η Hilton διαφέρει από άλλες εταιρίες.

Η καμπάνια θα λανσαριστεί σε πρώτη φάση στις ΗΠΑ, και τον Ιούνιο θα ακολουθήσουν οι αγορές EMEA, APAC και CALA.

Για να κάνετε αίτηση, επισκεφθείτε τον σύνδεσμο https://jobs.hilton.com/us/en.

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός | Accor: Η πιστοποίηση βιωσιμότητας είναι αναγκαία και προσθέτει αξία
ACI Europe | +18,7% η αεροπορική κίνηση στην Ελλάδα τον Αύγουστο - πλήρης ανάκαμψη στην Ευρώπη
Διεθνές Συνέδριο για την προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας στη Λάρισα
Γιορτή Τρούφας στην Καλαμπάκα
Η Αθήνα 5η πιο κορεσμένη πόλη στον κόσμο σε βραχυχρόνιες μισθώσεις – 16 καταχωρήσεις ανά 1.000 κατοίκους
Τουρκία: Ρωσία και Γερμανία οι μεγαλύτερες αγορές για τον τουρισμό το α’ 8μηνο
American Express Travel: Ένα Ελληνικό νησί στους 10 «καυτούς» προορισμούς των Αμερικανών για το 2025
GReco Islands: Βιώσιμη και ανθεκτική ανάπτυξη για 39 μικρά νησιά
Τουρισμός: Η Αθήνα και τα νησιά του Αιγαίου καθιερώνονται διεθνώς ως top προορισμοί πολιτισμού και ευεξίας
Uber | Ρεκόρ ανάπτυξης την τουριστική περίοδο 2024 στην Ελλάδα, +47% στην Αθήνα