Tο ντεμπούτο της επωνυμίας Zoëtry Wellness & Spa Resorts στην Ελλάδα ανακοίνωσε χθες η Hyatt. Πρόκειται για το ξενοδοχείο Zoëtry Wellness & Spa Resorts στη Χαλκιδική, το οποίο θα λειτουργήσει στα μέσα του 2024.
Η Hyatt έχει συνάψει συμφωνία διαχείρισης με την AF Partners, που θα αναπτύξει το ξενοδοχείο Zoëtry, δυναμικότητας 105 δωματίων και σουιτών, κοντά στη Σάνη.
Το εν λόγω brand αποτελεί μέρος του χαρτοφυλακίου με τα πολυτελή all-inclusive brands resorts της Hyatt Hotels Corporation και θα είναι το δεύτερο στην Ευρώπη, μετά τη Μαγιόρκα.
Το θέρετρο, όπως αναφέρεται, θα είναι σκαρφαλωμένο στην πλαγιά ενός βράχου, προσφέροντας εκπληκτική θέα στον Όλυμπο και στα κρυστάλλινα νερά του Αιγαίου. Ένας πανοραμικός ανελκυστήρας θα παρέχει στους επισκέπτες αποκλειστική πρόσβαση στην παραλία απευθείας από το θέρετρο, παρέχοντας μια μοναδική εμπειρία στους απαιτητικούς ταξιδιώτες της μάρκας.
Το Zoëtry Halkidiki θα προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες σχεδιασμένες για τους επισκέπτες που θέλουν να ζήσουν μια ειδυλλιακή απόδραση, όπως ένα παγκοσμίου φήμης σπα Zoëtry, ένα γυμναστήριο, μια παραθαλάσσια πισίνα, δύο γκουρμέ à la carte εστιατόρια, ένα μπουφέ και τρία μπαρ. Ως μέρος του concept Endless Privileges, οι επισκέπτες θα απολαμβάνουν εξαιρετικές ανέσεις, όπως προσεγμένα καταλύματα, χωρίς ώρες check-in ή check-out, γκουρμέ κουζίνα, απεριόριστα αλκοολούχα ποτά, 24ωρη εξυπηρέτηση, πολιτιστικές δραστηριότητες και άλλες παροχές.
«Ανακοινώνουμε με μεγάλο ενθουσιασμό τα σχέδιά μας για την επέκταση της μάρκας Zoëtry Wellness & Spa Resorts με την είσοδό της στην Ελλάδα, μια αγορά ώριμη για προσωποποιημένες, all-inclusive εμπειρίες όπως αυτήν για την οποία φημίζεται το δικό μας brand», δήλωσε ο Javier Coll, Πρόεδρος της Inclusive Collection, Hyatt, υπεύθυνος για τη παγκόσμια ανάπτυξη & καινοτομία του brand.
«Η Ευρωπαϊκή αγορά προσφέρει απίστευτες δυνατότητες για το χαρτοφυλάκιο της Inclusive Collection, δεδομένων των πολλών, υπαρχόντων αλλά και αναπτυσσόμενων, προορισμών που ταιριάζουν στα δικά μας brands. Καθώς αναπτύσσουμε το αποτύπωμα της μάρκας μας στην Ευρώπη, επιζητούμε την ανάδειξη των ξεχωριστών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου που προσφέρουμε σε νέους επισκέπτες και στα υπάρχοντα μέλη της World of Hyatt".
«Καθώς η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας επανέρχεται, παρατηρούμε αυξημένη ζήτηση για την εμπειρία που προσφέρουν τα all-inclusive resorts, τόσο από την πλευρά των επισκεπτών όσο και από αυτή των επιχειρηματιών που αντιλαμβάνονται πως αυτά που υπόσχεται η μάρκα Inclusive Collection είναι ελκυστικά», είπε ο Carlos Paredes, Διευθυντής Ανάπτυξης για την Ανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή της Inclusive Collection, Hyatt.
ς Hyatt (World of Hyatt) περιλαμβάνει τα brands Hyatt Ziva, Hyatt Zilara, Zoëtry Wellness & Spa Resorts, Secrets Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas, Dreams Resorts & Spas, Hyatt Vivid Hotels & Resorts, Alua Hotels & Resorts και Sunscape Resorts & Spas.
Υπενθυμίζεται ότι η Hyatt διαχειρίζεται μέχρι τώρα τα ξενοδοχεία Grand Hyatt Athens, Hyatt Regency στη Θεσσαλονίκη, το AluaSoul Zakynthos, το Dreams Corfu Resort & Spa που άνοιξε πρόσφατα στην Κέρκυρα και το Magma Resort Santorini, μέρος της συλλογής The Unbound από τη Hyatt.