Η Wyndham Hotels & Resorts, η μεγαλύτερη εταιρεία franchising ξενοδοχείων στον κόσμο με περίπου 9.100 ξενοδοχεία σε περισσότερες από 95 χώρες, ανακοίνωσε τα εγκαίνια του Istanbul New Airport Hotel των 68 δωματίων, που αποτελεί και το πρώτο Trademark Collection by Wyndham στην Τουρκία.
Το ξενοδοχείο που άνοιξε πρόσφατα τις πύλες του, προστίθεται στο μεγάλο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας στην Τουρκία, το οποίο προσμετρά περισσότερα από 95 εν λειτουργία ξενοδοχεία και πάνω από 20 υπό ανάπτυξη.
Το νέο ξενοδοχείο βρίσκεται στην ταχέως αναπτυσσόμενη συνοικία Arnavutkoy, 12 χιλιόμετρα από το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης και με εύκολη πρόσβαση στο κοντινό εμπορικό κέντρο Mall of Istanbul και το θεματικό πάρκο Vialand. Μεταξύ άλλων, το Istanbul New Airport Hotel, Trademark Collection by Wyndham διαθέτει εστιατόριο, επιχειρηματικό κέντρο, υποδοχή και άλλες ανέσεις. Τα δωμάτια είναι κομψά και άνετα, με σύγχρονες ανέσεις και διατίθενται σε standard, deluxe και σουίτες.
Σημειώνεται ότι το brand Trademark Collection της Wyndham έχει σχεδιαστεί για ταξιδιώτες που αναζητούν ξεχωριστά καταλύματα σε περιζήτητους προορισμούς, με κάθε ξενοδοχείο να παρουσιάζει τα δικά του μοναδικά χαρακτηριστικά. Το brand απευθύνεται σε ανεξάρτητους ιδιοκτήτες που επιθυμούν να αξιοποιήσουν την κορυφαία κλίμακα της Wyndham, παράλληλα με τις παγκόσμιες δυνατότητες μάρκετινγκ, τεχνολογίας και διανομής. Από την κυκλοφορία του το 2017, το brand έχει πλέον περισσότερα από 185 ξενοδοχεία σε κορυφαίους προορισμούς, όπως η Νέα Υόρκη, το Βερολίνο, η Αθήνα, η Βουδαπέστη, οι Βρυξέλλες και άλλες πόλεις.
Σχετικά, ο κ. Murat Özel, Country Director Τουρκίας, Wyndham Hotels & Resorts, μεταξύ άλλων δήλωσε ότι το brand Trademark Collection της Wyndham, γιορτάζει την ατομικότητα και το μοναδικό όραμα των επιχειρηματιών που θέλουν να αφήσουν το στίγμα τους στη φιλοξενία, με την υποστήριξη του μεγαλύτερου franchisor ξενοδοχείων στον κόσμο. Υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία για ξενοδοχεία μεσαίας κλίμακας και πολυτελείας στην Τουρκία και αυτό το νέο άνοιγμα στην Κωνσταντινούπολη, μια από τις πιο δημοφιλείς πόλεις στον κόσμο, ενισχύει το παγκόσμιο αποτύπωμα του brand και τη δέσμευση της εταιρείας για συνεχή επέκταση στη χώρα.