Επενδύσεις | Έρχονται τα νέα lifestyle μπουτίκ ξενοδοχεία, που "αποπνέουν" Μεσόγειο - πρεμιέρα για τα Ananea στην Κω και ZEL στη Μαγιόρκα

14-07-23 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Δύο νέα ξενοδοχειακά brand στον τομέα των lifestyle boutique ξενοδοχείων έκαναν αυτό το καλοκαίρι πρεμιέρα στη Μεσόγειο, ξεκινώντας το ένα από την Κω και το δεύτερο από τη Μαγιόρκα.

Πρόκειται για το Ananea στην Κω, που ανήκει στο ξενοδοχειακό τμήμα του DER Touristik Group και το "Zel" που έχουν δημιουργήσει η Meliá Hotels International με τον τενίστα Ραφαέλ Ναδάλ.

Και τα δύο ξενοδοχεία είναι επιπλωμένα σε στυλ boho με φυσικά υλικά, βασίζονται σε τοπικά προϊόντα στην κουζίνα και απευθύνονται ιδιαίτερα στο target group των 25 έως 40 ετών, που αναζητούν ένα μείγμα ατομικής εξυπηρέτησης, μοντέρνου σχεδιασμού και υψηλής ποιότητας. 

Επιδίωξε είναι το brand Ananea να αυξάνεται με ένα ή δύο χρόνια το χρόνο. Το στυλ θυμίζει την πρώην μάρκα Cook Casa Cook. Αυτό δεν είναι τυχαίο, καθώς και τα δύο αναπτύχθηκαν από τον πρώην διευθυντή της Thomas Cook, Remo Masala.

Το Ananea της Κω

Το Ananea στην Κω άνοιξε επισήμως την 1η Ιουνίου και ανήκει στον κ.Γαβρίλη Καραθωμά. 

Το Tornos News έγραψε για το νέο brand στις 12.05.2023:

Σε ένα νέο lifestyle brand ξενοδοχείων επενδύει ο τουρ οπερέιτορ DER Touristik, ξεκινώντας αυτό το καλοκαίρι με την πρώτη μονάδα του brand στην Κω. Πρόκειται για την επωνυμία Ananea, με το ξενοδοχείο της Κω να ανοίγει την 1η Ιουνίου, όπως γνωστοποίησε η DER Touristik Hotel Division.

Το brand Ananea υπόσχεται μια ατομική εμπειρία διακοπών σε στυλ boutique hotel και απευθύνεται ιδιαίτερα στο target group των 25 έως 40 ετών, που αναζητούν ένα μείγμα ατομικής εξυπηρέτησης, μοντέρνου σχεδιασμού και υψηλής ποιότητας. Σύμφωνα με την DER Touristik, η αρχιτεκτονική και η εσωτερική διακόσμηση συνδυάζουν «μινιμαλιστικό ντιζάιν και υψηλής ποιότητας, φυσικά υλικά τυπικά της χώρας για να σχηματίσουν μια αρμονική εσωτερική αντίληψη», αποπνέοντας μεσογειακή ατμόσφαιρα.

Η κουζίνα και τα μενού επίσης βασίζονται σε απλά, φρέσκα και τοπικά προϊόντα.

Το concept πρόκειται να επεκταθεί διαδοχικά μετά την έναρξή του αυτό το καλοκαίρι. «Θέλουμε να ανανεώνουμε το χαρτοφυλάκιό μας κατά ένα ή δύο ξενοδοχεία από τη νέα μάρκα lifestyle κάθε χρόνο», δήλωσε ο Georg Schmickler, Διευθύνων Σύμβουλος του Hotel Division DER Touristik Group. Αρχικά, τα Ananea ξενοδοχεία θα δημιουργηθούν σε τοποθεσίες κοντά στην παραλία σε μεσογειακούς προορισμούς. Μεσοπρόθεσμα, το brand ua επεκταθεί και σε προορισμούς μεγάλων αποστάσεων.

«Με τα ξενοδοχεία Ananea, εστιάζουμε στην τάση προς υψηλότερη ποιότητα και πιο ιδιωτικές διακοπές», τόνισε ο κ.Schmickler, υπογραμμίζοντας ότι είναι πεπεισμένος ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος για να φέρει κοντά τις μελλοντικές γενιές «πιστών, σύγχρονων επισκεπτών» σε ένα μέρος. Ο κ.Schmickler ανέπτυξε το εμπορικό σήμα του ξενοδοχείου μαζί με τον ειδικό σχεδιαστή Remo Masala, ο οποίος συνεργάζεται ως εξωτερικός σύμβουλος με το πρακτορείο του Vision Alphabet.

Σύμφωνα με τον κ.Schmickler, η νέα μάρκα υποστηρίζει τη στρατηγική του Ξενοδοχειακού Τμήματος του Ομίλου DER Touristik, η οποία επικεντρώνεται σε «ξεκάθαρα προφίλ επωνυμίας, υψηλή ποιότητα και μια ολοένα και πιο ξεχωριστή εμπειρία ξενοδοχείου».  

Το ZEL στη Μαγιόρκα

Το πρώτο ξενοδοχείο ZEL άνοιξε πρόσφατα στη Μαγιόρκα. Όπως προαναφέρθηκε, το νέο brand προέκυψε από τη συνεργασία του τενίστα Ραφαέλ Ναδάλ και της αλυσίδας Meliá Hotels International.

Το ZEL Mallorca διαθέτει 165 δωμάτια, εκ των οποίων τα 21 είναι σουίτες ή Junior σουίτες. Είναι το πρώτο από τα είκοσι ξενοδοχεία που η εταιρία σκοπεύει να λειτουργήσει μέσα στην επόμενη πενταετία στην Ισπανία και στη συνέχεια σε σημαντικούς  προορισμούς στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ασία και την Αμερική.

Στόχος του brand, όπως τόνισαν οι εμπνευστές του, είναι η ανάδειξη του μεσογειακού τρόπου ζωής μέσα από πολιτικές και δράσεις που αφορούν την γαστρονομία, τη διακόσμηση, την ευεξία και την τεχνολογία.

διαβάστε ακόμα

EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025