Τουρισμός | American Express: Αύξηση τιμών στα ξενοδοχεία, παγκοσμίως, και το 2024

11-10-23 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Αύξηση τιμών στα ξενοδοχεία στις περισσότερες πόλεις παγκοσμίως το 2024 προβλέπει το "Hotel Monitor 2024" της American Express Global Business Travel (Amex GBT), της κορυφαίας πλατφόρμας B2B στον κόσμο για εταιρικά ταξίδια.

Σύμφωνα με το "Hotel Monitor 2024", οι τιμές των ξενοδοχείων θα μπορούσαν να αυξηθούν έως και 17,5%, ανάλογα με την προσφορά και τις τοπικές συνθήκες. Η έκθεση προβλέπει αύξηση τιμών σε περισσότερες από 80 μεγάλες πόλεις παγκοσμίως. Η εκτίμηση βασίζεται στην ανάλυση εκατομμυρίων συναλλαγών ξενοδοχείων και οικονομικών δεδομένων από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ).

Ιδού, ορισμένες προβλέψεις τιμών ξενοδοχείων για βασικούς προορισμούς επαγγελματικών ταξιδιών:

Παρίσι, + 11,0%
Λονδίνο, + 9,1%
Σικάγο,  + 12,6
Νέα Υόρκη,  + 6,8%
Σαν Φρανσίσκο,  + 6,2%
Βεγγαλούρου, Ινδία + 11,1%
Σαγκάη + 8,4%
Σιγκαπούρη + 7,5%
Σίδνεϊ, + 4,9

Στις περισσότερες πόλεις, οι τιμές των ξενοδοχείων αναμένεται να αυξηθούν στα επίπεδα του τοπικού πληθωρισμού μετά την απότομη άνοδο το 2022 και το 2023. Η αύξηση των τιμών στα ξενοδοχεία υποστηρίζεται και από τη συνεχιζόμενη άνοδο στα επαγγελματικά ταξίδια, τις επιχειρηματικές συναντήσεις και τις εκδηλώσεις.

Αλλαγή ταξιδιωτικής συμπεριφοράς

Η νέα τάση για εξ αποστάσεως εργασία οδηγεί σε αύξηση των επαγγελματικών ταξιδιών τα Σαββατοκύριακα, με αποτέλεσμα να μειώνονται τα μεγαλύτερα επαγγελματικά ταξίδια. Γι αυτό αναμένεται να συνεχιστεί η τάση συνδυασμού επαγγελματικών ταξιδιών με αναψυχή (Bleisure).

Οι παγκόσμιες αλυσίδες ξενοδοχείων ανταποκρίνονται σε αυτό, επεκτείνοντας τις προσφορές τους για διαμονές μεγαλύτερης διάρκειας. Οι εταιρείες διαχείρισης ακινήτων για βραχυπρόθεσμες μισθώσεις διακοπών αναφέρουν αυξανόμενη ζήτηση για Wi-Fi υψηλής ταχύτητας και άλλες διευκολύνσεις για εργασία μέσω laptop και κινητού τηλεφώνου. Αυτό υποδηλώνει ότι οι επαγγελματίες ταξιδιώτες κοιτάζουν όλο και περισσότερο πέρα ​​από τα παραδοσιακά ξενοδοχειακά καταλύματα.

Ο αντίκτυπος του πληθωρισμού

Παρόλο που ο πληθωρισμός επιβραδύνεται παγκοσμίως, συνεχίζει να επηρεάζει τις τιμές των δωματίων καθώς το αυξημένο κόστος πιέζει τα περιθώρια κέρδους των ξενοδοχείων. Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, το εργασιακό κόστος στον ξενοδοχειακό κλάδο έφθασε σε επίπεδο ρεκόρ το 2023.

Αυτά τα αυξανόμενα κόστη διαταράσσουν την κλασική σχέση προσφοράς-ζήτησης της ξενοδοχειακής βιομηχανίας και οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις περιορίζουν ολοένα και περισσότερο την προσφορά για να ανταποκριθούν στις ελλείψεις προσωπικού, να μειώσουν τα γενικά έξοδα και να προστατεύσουν τις τιμές. Στην πράξη, αυτό σημαίνει ότι τα ταξίδια εκτός περιόδου αιχμής ενδέχεται να μην είναι πολύ φτηνότερα από την περίοδο αιχμής, καθώς η αντιστοίχιση μεταξύ των τιμών και της πληρότητας εξασθενεί.

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026