Tα 12 καλύτερα πολυτελή ξενοδοχειακά brand στον κόσμο ανακοίνωσε η LTI (Luxury Travel Intelligence).
Η ετήσια έκθεση της LTI, με τίτλο World’s Best Luxury Hotel Brands, προέκυψε από την αξιοποίηση ενός αλγόριθμου που υπολόγισε τις επιδόσεις και τις αξίες των πολυτελών ξενοδοχειακών brand κατά το προηγούμενο 12μηνο.
Αυτή τη χρονιά, ο αλγόριθμος περιλάμβανε 130 σημεία αξιολόγησης που σχετίζονται με τον κλάδο της πολυτελούς φιλοξενίας, καθένα από τα οποία συγκεντρώνει το δικό του σκορ, σε σύνολο αθροιστικό σκορ το 4663.
Τα σημεία αυτά σχετίζονται με τη συνολική επίδοση του brand και όχι την επίδοση μεμονωμένων ξενοδοχείων του. Δόθηκε επίσης έμφαση στη συνολική δυνατότητα του brand ως προς το πάθος του, τις δεσμεύσεις του, το ήθος και τις αξίες του, καθώς και την ποιότητα διοίκησής του και του προσωπικού του.
Τα αποτελέσματα της έρευνας, με τα αντίστοιχα ποσοστά για κάθε brand και τη σύγκριση με τις θέσεις τους την προηγούμενη χρονιά, είναι...
Mandarin Oriental 81.4% (2)
Oetker Collection 81.3% (6)
Auberge 79.6% (4)
Six Senses 79.0% (1)
Aman 78.8% (5)
Belmond 76.3% (8)
Four Seasons 76.1% (9)
One&Only 75.1% (7)
Rocco Forte 73.8% (11)
Rosewood 72.1% (3)
Peninsula 69.8% (New Entry)
Raffles 68.5% (New Entry)
Άλλα brand που συγκέντρωσαν ικανοποιητικά σκορ, είναι (με αλφαβητική σειρά): 1 Hotels, Alila, Anantara, Banyan Tree, COMO, Dorchester Collection, Firmdale, Jumeirah, Leela, Oberoi, Park Hyatt, Ritz Carlton, Shangri-La, Soho House, Red Carnation, St. Regis, Taj, The Luxury Collection, Viceroy.
Τα brand που επί του παρόντος διαθέτουν λιγότερα από 10 ξενοδοχεία, όμως συγκέντρωσαν υψηλές βαθμολογίες από τον αλγόριθμο είναι (με αλφαβητική σειρά): Airelles, Althoff Collection, Bulgari, Capella, Cheval Blanc, JK Place, La Reserve, Maybourne, Montage, Nikki Beach, Pendry, Soneva, Ultima Collection, Virgin Limited Edition.
Η LΤΙ είναι παγκόσμιος οργανισμός μόνο για μέλη που παρέχει ψηφιακές και επίκαιρες αναφορές για εύπορους ταξιδιώτες που επιθυμούν να λαμβάνουν ενημερωμένες ταξιδιωτικές αποφάσεις.