Ελληνικός τουρισμός: «Έκρηξη» της παρουσίας διεθνών ξενοδοχειακών αλυσίδων στην Ελλάδα την τελευταία 5ετία

01-11-23 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Άλμα 80% καταγράφεται στην παρουσία ξενοδοχείων από διεθνείς αλυσίδες στην Ελλάδα την τελευταία πενταετία.

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάζει η GBR Consulting, στην Ελλάδα καταγράφονται επί του παρόντος, 160 ξενοδοχεία διεθνών αλυσίδων που δεν σχετίζονται με τουρ οπερέιτορ, έναντι μόλις 89 το 2018.

Σε επίπεδο δωματίων, η αύξηση φτάνει στο +78%, με 26.540 δωμάτια έναντι 14.869 το 2018.

Στη χώρα μας έχουν παρουσία συνολικά 35 διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες με 68 brand.

Στην κατηγορία των πεντάστερων, το 14% των ξενοδοχείων και το 18% των δωματίων στην Ελλάδα ανήκουν σε διεθνείς αλυσίδες που δεν σχετίζονται με τουρ οπερέιτορ, ενώ στην κατηγορία των τετράστερων τα αντίστοιχα ποσοστά πέφτουν σε 2% και 6% αντίστοιχα και στην τριών αστέρων δεν υπάρχει παρουσία.

Συγκεκριμένα, η Marriott International ηγείται των διεθνών αλυσίδων στην Ελλάδα διαθέτοντας μερίδιο δωματίων που φτάνει στο 20% και ακολουθούν οι Sani / Ikos Group (10%), Wyndham hotels & resorts (9%), Labranda Hotels & Resorts (5%), Louis Group (5%), Accor (5%), Brown Hotels (5%), Domes Resorts (5%), Hyatt International (5%) και IHG (4%). Μεγάλο μέρος των ξενοδοχείων αυτών βρίσκεται στην Αθήνα, στην Κέρκυρα, στη Μύκονο, τη Σαντορίνη και τη Χαλκιδική.

Όσον αφορά τις νέες επενδύσεις διεθνών αλυσίδων στη χώρα μας, το One & Only Aesthesis πρόκειται να ανοίξει αυτό το μήνα στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, ένα άλλο One & Only θα ανοίξει στην Κέα, ενώ νέα ξενοδοχεία ετοιμάζουν οι Banyan Tree, Six Senses, Rosewood (με την ανακοίνωση για το Blue Palace στην Κρήτη), Conrad κλπ. 

Σε επίπεδο διεθνών ξενοδοχειακών αλυσίδων που σχετίζονται με τουρ οπερέιτορ, επί του παρόντος εντοπίζονται 90 ξενοδοχεία με συνολικά 20.360 δωμάτια. Η TUI έχει παρουσία στην Ελλάδα με brand όπως τα Club Lookea, Club Marmara, Club Magic Life κλπ, αλλά και με τα Atlantica Hotels και η Der Touristik με τα brand Sentido, COOEE και Club Calimera.

 Διαβάστε επίσης

Ξενοδοχεία | Το Blue Palace εντάσσεται στην αλυσίδα πολυτελείας Rosewood Hotels & Resorts

 

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Απόστολος Τζιτζικώστας | "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας