Ταξίδια γνωριμίας με τα ξενοδοχεία της στην Ελλάδα και (ένα) στο Αλγκάρβε της Πορτογαλίας οργάνωσε η Domes Resorts, προσκαλώντας 230 Βρετανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες τον Απρίλιο και τον Μάιο.
Αυτή η πολιτική μάρκετινγκ συνοδεύτηκε με την προβολή των επισκέψεών τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από την Domes Resorts, με τους πράκτορες να μοιράζονται τις εμπειρίες τους με τους πελάτες τους.
Θέλουμε να έχουμε στενή συνεργασία με ταξιδιωτικούς και τουριστικούς πράκτορες του Ηνωμένου Βασιλείου, γι αυτό και υποστηρίζουμε δράσεις, που θα τους παρέχουν εμπειρίες από πρώτο χέρι στα εξαιρετικά μας ξενοδοχεία, δήλωσε η Penny Naoum, ανώτερη υπεύθυνη πωλήσεων, μάρκετινγκ και ανάπτυξης της Domes Resorts στο Ηνωμένο Βασίλειο. "Αυτό", είπε, "όχι μόνο ενισχύει τις γνώσεις τους για τα προϊόντα, αλλά και τους δίνει τη δυνατότητα να προωθούν τους προορισμούς μας πιο αποτελεσματικά."
Εκτός από πράκτορες, στα ταξίδια γνωριμίας συμμετείχαν εκπρόσωποι των tour operator καθώς και από μέσα ενημέρωσης.
Η Domes δεσμεύτηκε να πραγματοποιήσει παρόμοιες εκστρατείες μάρκετινγκ αυτόν τον Οκτώβριο και το 2025.
Υπενθυμίζεται ότι η Domes συνεργάζεται με την Grivalia Hospitality στο καινοτόμο project «91 Athens Riviera, The Resort», που άνοιξε πρόσφατα.
Το Domes Noruz Kassandra