Στοπ στη συνήθεια «κατάληψης» ξαπλώστρας πριν από τη χρήση τους, επιδιώκουν να βάλουν οι διευθυντές ξενοδοχείων συμμεριζόμενοι τον εκνευρισμό που προκαλεί ο «πόλεμος της πετσέτας» σε πολλούς επισκέπτες των μονάδων τους.
Για το σκοπό αυτό, όπως αναφέρει ο διευθυντής του Ving hotel Sunprime Pollensa, Diego Martinez, στη Νορβηγική εφημερίδα Dagbladet, το ξενοδοχείο έχει τοποθετήσει πινακίδες που αποτρέπουν τους επισκέπτες να κρατούν ξαπλώστρες με τις πετσέτες τους ή άλλα προσωπικά αντικείμενα εάν αυτές δεν χρησιμοποιούνται εκείνη τη στιγμή.
Για να αποτραπεί αυτή η συνήθεια, το ξενοδοχείο αδειάζει όλες τις ξαπλώστρες από πετσέτες στις 8 το πρωί, με αποτέλεσμα να μην είναι πλέον εφικτή η «κατάληψή» τους πριν από το πρωινό, με τους περισσότερους επισκέπτες να αντιδρούν θετικά σε αυτό.
Ο «πόλεμος της πετσέτας» πρωταγωνίστησε για άλλη μια φορά, κατά την περυσινή σεζόν, στα μέσα ενημέρωσης, με ξενοδοχεία της Μαγιόρκα να παίρνουν στα χέρια τους την κατάσταση θέτοντας νέους κανονισμούς για την περιοχή γύρω από τις πισίνες και τους επισκέπτες να υιοθετούν νέες τακτικές για να παρακάμπτουν τους κανονισμούς αυτούς.
Στο Camp de Mar της Μαγιόρκα, ορισμένα ξενοδοχεία κρατούσαν τις πισίνες κλειστές μέχρι το πρωί, όμως οι επισκέπτες τοποθετούσαν τις πετσέτες τους ή τσάντες παραλίας στο πάτωμα στην είσοδο της πισίνας, λαμβάνοντας σειρά προτεραιότητας!
Πλέον, ο πόλεμος έχει μεταφερθεί και στα κρουαζιερόπλοια. Η Carnival Cruise Line έχει αυστηρό κανονισμό κατά της κατάληψης καρέκλας, αποθαρρύνοντας τους επισκέπτες ιδιαίτερα κατά τις ημέρες του ταξιδιού στη θάλασσα. Τα μέλη πληρώματος έχουν ξεκινήσει να τοποθετούν προειδοποιητικά μηνύματα σε διαθέσιμες ξαπλώστρες και εάν μετά από 40 λεπτά επιστρέψουν και η ξαπλώστρα συνεχίζει να μη χρησιμοποιείται, αφαιρούν τα προσωπικά αντικείμενα των επιβατών και τα τοποθετούν σε ασφαλές σημείο.