Διεθνές brand πολυτελείας στη φιλοξενία και την εστίαση το Nammos - Μεγάλη επένδυση αραβικών κεφαλαίων και Π.Στάθη

08-12-22 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Μερίδιο στον Όμιλο Nammos με έδρα τη Μύκονο απέκτησε κοινοπραξία, που αποτελείται από την επενδυτική εταιρεία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων Alpha Dhabi Holding (με χρηματιστηριακή αξία 70 δισ.δολ.) και την Monterock International με επικεφαλής τον επιχειρηματία Πέτρο Στάθη.

Βασικός στόχος αυτής της συνεργασίας είναι η ανάπτυξη του πολυτελούς brand Nammos ως εστιατορίου, αλλά και ως ξενοδοχειακού brand σε διεθνή κλίμακα. Αυτό ωστόσο αναμένεται να αποτελέσει μόνο την αρχή μιας διευρυμένης δραστηριότητας, η οποία σκοπεύει να επεκταθεί και σε άλλα brands στους κλάδους της φιλοξενίας και της εστίασης.

«Με εμβληματικές τοποθεσίες στη Μύκονο και στο Ντουμπάι, καθώς και με χώρους που πρόκειται σύντομα να ανοίξουν στο Λονδίνο, στις Κάννες και στο Άμπου Ντάμπι, τα σχέδια της Nammos για παγκόσμια επέκταση είναι φιλόδοξα και ταυτίζονται με τα ευρύτερα σχέδια της Alpha Dhabi», δήλωσε ο  κ. Στάθης, o οποίος εξέφρασε δημοοίως τις ευχαριστίες του στους ιδρυτές του Nammos, Ζαννή Φραντζέσκο και Σάμι Ιμπραήμ,  για τη συνεισφορά τους στη γιγάντωση του brand.

Ο Hamad Salem Al Ameri, Διευθύνων Σύμβουλος της Alpha Dhabi, δήλωσε ότι το επιχειρηματικό σχήμα, που διαμορφώνεται, έχει ισχυρές δυνατότητες για επέκταση στους τομείς της πολυτελούς φιλοξενίας, των τροφίμων και ποτών (F&B) και στον ευρύτερο χώρο του lifestyle. Μετά την πανδημία, είπε, επιστρέφουν τα ταξίδια και η αναψυχή και η φιλοδοξία του σχήματος είναι να συγκεντρώσει ένα χαρτοφυλάκιο από κορυφαίες μάρκες πολυτελείας σε αυτούς τους τομείς.

Στην ιστοσελίδα της η MonterocK διατυπώνει τον ενθουσιασμό της γι αυτή τη συνεργασία με την Alpha Dhabi, έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους ομίλους στα ΗΑΕ, με αποτέλεσμα τη δημιουργία της ADMO, της εταιρείας, που θα είναι ο φορέας λειτουργίας των επιχειρήσεων. 

"Αυτή η κοινοπραξία είναι ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός για την ανάπτυξη της Monterock International, καθώς και της επωνυμίας Nammos World, και σηματοδοτεί ένα ισχυρό αποτύπωμα στους τομείς της φιλοξενίας και του F&B σε παγκόσμια κλίμακα", τονίζεται χαρακτηριστικά..

 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....