Τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία θα πρέπει να γνωρίζουν πλήρως τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη καθώς και τον τρόπο με τον οποίο συμβάλλει στη λειτουργία του ξενοδοχείου, στη διατήρηση των πελατών, στην προσφορά καλύτερων εμπειριών και στη συλλογή πολύτιμων δεδομένων, επισημαίνει σε άρθρο του στο hospitalitynet.org, ο διευθυντής Μάρκετινγκ της Amistad Hotel Marketing Partership, κ. Vignes Rajagopal.
Ο κ. Rajagopal αναδεικνύει μερικούς από τους τρόπους με τους οποίους η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει ήδη την ξενοδοχειακή βιομηχανία και πώς τα ξενοδοχεία μπορούν να εκμεταλλευθούν ποικίλες τεχνολογικές καινοτομίες για να επιτύχουν τους στόχους τους…
Οι πάροχοι τεχνολογίας που ειδικεύονται στις λύσεις κρατήσεων αναζητούν τρόπους με τους οποίους θα μπορέσουν να προσαρμόσουν την τεχνητή νοημοσύνη στην παροχή εξυπνότερων και πιο εξατομικευμένων εμπειριών κράτησης για τους επισκέπτες και τα ξενοδοχεία.
Η πάροχος τεχνολογίας ξενοδοχείων Avvio πρόσφατα λάνσαρε την πρώτη πλατφόρμα απευθείας κρατήσεων τεχνητής νοημοσύνης στον κόσμο, την Allora. Η πλατφόρμα αυτή ενθαρρύνει τις άμεσες κρατήσεις και την πιστότητα των πελατών συντονίζοντας καλύτερα την online εμπειρία.
Για να γίνει αυτό, βασίζεται σε μαθησιακά μοντέλα για την ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων προκειμένου να εντοπίζει ποιες παραλλαγές θα αποδώσουν την καλύτερη διαμόρφωση της μηχανής κρατήσεων. Αυτό επιτρέπει στην Allora να προσφέρει πιο προσωπικές αλληλεπιδράσεις με τους επισκέπτες, αντί της τρέχουσας προσέγγισης του cookie-cutter.
Φέτος, η Saber Corporation και η Microsoft ανακοίνωσαν την πιλοτική έναρξη λειτουργίας ενός chat-room που βασίζεται στην τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης και ονομάζεται "Ella", που διερευνά πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει τους ταξιδιωτικούς οργανισμούς να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους ταξιδιώτες ικανοποιώντας τις πιο κοινές αιτήσεις παροχής υπηρεσιών και υποστήριξης με βάση την έξυπνη τεχνολογία.
Μια κακή κριτική ή οποιαδήποτε καθυστέρηση στην απάντηση ερώτησης πελάτη στα κοινωνικά μέσα θα μπορούσε να έχει αρνητικές συνέπειες για ένα ξενοδοχείο. Στη βιομηχανία του τουρισμού, η φήμη έχει μεγάλη σημασία. Η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται από τους ηγέτες της βιομηχανίας για να παρακολουθεί τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης ώστε να ανταποκρίνεται γρήγορα και να αποτρέπει πιθανά προβλήματα δημοσίων σχέσεων. Αλλά δεν αφορά μόνο τα αρνητικά σχόλια, καθώς τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης μπορούν επίσης να επισημάνουν ευνοϊκά σχόλια, επιτρέποντάς σας να τα αξιοποιήσετε στο έπακρο.
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει εισέλθει στην οικιακή χρήση με το Siri της Apple και την Alexa της Amazon. Οι καταναλωτές έχουν εξοικειωθεί να λαμβάνουν πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται πραγματικά να τις αναζητήσουν οι ίδιοι. Έτσι, δεν αποτελεί έκπληξη ότι αυτό είναι που αναζητούν και οι επισκέπτες από την εμπειρία διαμονής στο ξενοδοχείο.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι επισκέπτες στα δώδεκα Edwardian Hotels της Radisson Blu μπορούν να αλληλεπιδρούν με ένα τσατμποτ που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, τον Edward, μέσω κειμένου σε smartphone. Μπορούν να παραγγέλνουν room service ή να ζητήσουν checkout αργότερα. Μπορούν να ζητούν λεπτομέρειες για τα ιαματικά λουτρά και τα εστιατόρια του ξενοδοχείου καθώς και ειδικές προσφορές και λεπτομέρειες για τα τοπικά αξιοθέατα.
Τα δεδομένα είναι απαραίτητα στις επιχειρήσεις που θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Οι λύσεις τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να βοηθήσουν τα ξενοδοχεία να συλλέγουν, να καθαρίζουν και να αποθηκεύσουν δεδομένα. Μπορούν επίσης να βοηθούν τα ξενοδοχεία να αναλύουν δεδομένα, αναλύοντας μέσω πολλαπλών βάσεων δεδομένων, δίνοντας ιδέες που μπορούν να βοηθήσουν στη διαμόρφωση στρατηγικής και τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων.
Η Sabre έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα ανάλυσης με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για να μεγιστοποιεί τα κέρδη των ξενοδοχείων. Το SynΧis Analytics Cloud εντοπίζει ευκαιρίες βελτίωσης των εσόδων και της επισκεψιμότητας και βοηθά τους ξενοδόχους να αποφεύγουν απώλειες εσόδων αναλύοντας δεδομένα από λειτουργίες, οικονομικά στοιχεία, δωμάτια και βοηθητικά προγράμματα για την παροχή στοχευμένων στατιστικών στοιχείων.