Δραματικές αλλαγές αναμένεται να προκαλέσει στην παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία η στρατηγική προσπάθεια της Google να επεκτείνει περαιτέρω τις δραστηριότητές της στο χώρο των διαδικτυακών ταξιδιωτικών κρατήσεων.
Η κίνηση της Google στην προσφορά εκπτώσεων σε ξενοδοχεία ενδέχεται να επωφελήσει τα ξενοδοχεία που επιδιώκουν να αποφύγουν τις υψηλές προμήθειες που χρεώνουν τα online τουριστικά γραφεία, επισημαίνει ο καθηγητής του Κέντρου Φιλοξενίας του Πανεπιστημίου Νέας Υόρκης, Sean Hennessey.
Ο τεχνολογικός γίγαντας ανακοίνωσε τον Αύγουστο οτι θα προσφέρει αποκλειστικές εκπτώσεις στα ξενοδοχδεία σε συνδρομητές της υπηρεσίας αποθήκευσης στο cloud, Google One, αλλά και την ανάπτυξη ενός προϊόντος που θα συνδυάζει κράτηση διαμονής και πτήσης.
Όπως εξηγεί ο κ. Hennessey, τα online τουριστικά γραφεία σημειώνουν εξαιρετικά μεγάλη επιτυχία στην τροφοδοσία των ξενοδοχείων με πελάτες, όμως έχουν υψηλό κόστος. Επομένως, εάν η Google προσφέρει τις ίδιες υπηρεσίες με χαμηλότερο κόστος, τα ξενοδοχεία θα αντικαθιστούσαν του ΟΤΑ με το νέο αυτό κανάλι.
Ήδη, η Airbnb επιτρέπει στα ξενοδοχεία να τοποθετούν τα δωμάτιά τους στην πλατφόρμα της, με μικρότερες προμήθειες, και με έμφαση στα μπουτικ και B&B ξενοδοχεία προς το παρόν. Η εταιρία σε ανακοίνωσή της είχε αναδείξει την προσφορά της ως πιο συμφέρουσα από τους ΟΤΑ καθώς οι προμήθειές τους φθάνουν το 30%.
Η Google εκτιμάται οτι μπορεί να φέρει, με αντίστοιχο τρόπο, την επανάσταση στις διαδικτυακές κρατήσεις ξενοδοχείων, τόνισε ο κ. Hennessey.
Προέβλεψε δε οτι η Google πιθανόν να ειναι διακριτική στην προώθηση των νέων υπηρεσιών της με τις χαμηλές προμήθειες καθώς τα ξενοδοχεία και οι ΟΤΑ αντιπροσωπεύουν τεράστιο κομμάτι της βάσης πελατών στην οποία απευθύνονται οι Google Ads. Αυτός είναι ο λόγος, σύμφωνα με τον ίδιο, οτι η Google δεν έχει πραγματοποιήσει επιθετική είσοδο στην αγορά.