Διακόσια πεντήντα εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν κάθε μήνα το Pinterest ψάχνοντας για ιδέες και τα ταξίδια είναι μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες αναζητήσεων. Ο όρος που χρησιμοποιεί η πλατφόρμα για όσους αγόρασαν ταξιδιωτικές υπηρεσίες τους τελευταίους τρεις μήνες είναι “travel pinner” και περίπου το 76% εξ αυτών βάσισαν τις επιλογές τους –πού θα πάνε, πώς θα φτάσουν εκεί, πού θα μείνουν και τι θα κάνουν στο προορισμό- στο ταξιδιωτικό περιεχόμενο των διάφορων brands που ανακαλύπτουν στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
To Pinterest έχει χωρίσει τους Travel pinners σε πέντε κατηγορίες: στους Ομαδικούς Ταξιδιώτες, στους Κυνηγούς Πολιτισμών, στους Παραθεριστές Spa, στους Λάτρεις της Περιπέτειας και στους Εξερευνητές Γαστρονομίας. Μάλιστα έχει δημιουργήσει και τα κατάλληλα keywords για να στοχεύσει σε κάθε μια από τις κατηγορίες αυτές , όπως για παράδειγμα «ιδέες για κοριτσίστικα ταξίδια» για τους Ομαδικούς Ταξιδιώτες.
Όπως τονίζει η Nicolette Harper, επικεφαλής της καθετοποιημένης στρατηγικής για ταξίδια, τεχνολογία και τηλεπικοινωνίες του Pinterest, «στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τα brands να καταλάβουν τις στάσεις και συμπεριφορές των travel pinners, καθώς και το πώς χρησιμοποιούν το Pinterest για παίρνουν τις ταξιδιωτικές αποφάσεις τους».
Ήδη με την πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης συνεργάζονται μεγάλες εταιρείες όπως η Carnival Cruise Line, η οποία χρησιμοποίησε μια keyword καμπάνια που αύξησε κατά 14% το click-through rate και μείωσε το cost-per-click κατά 71%.
Με βάση τη λίστα “Pinterest 100” των πιο δημοφιλών αναζητήσεων το 2018, στο κομμάτι των ταξιδιών, μερικές από τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις περιλαμβάνουν τα “small-town travel” (αύξηση κατά 276% από το 2017), “abandoned castles” (αύξηση κατά 142%), “less-traveled island” (αύξηση κατά 179%) και “zero waste travel” (αύξηση κατά 74%).