Η ψηφιοποίηση στις βιομηχανίες των αερομεταφορών, των ταξιδίων και του τουρισμού αναμένεται να δημιουργήσει αξία 305 δισ. δολαρίων λόγω αύξησης της κερδοφορίας έως το 2025, σύμφωνα με το World Economic Forum, καθιστώντας αναγκαία τη μετάβαση των επιχειρήσεων στη νέα εποχή των τεχνολογικών καινοτομιών.
Ωστόσο, η κατασκευή μιας ισχυρής πλατφόρμας για τη μετάβαση στην ψηφιοποίηση αποδεικνύεται δύσκολη διαδικασία για τα ταξιδιωτικά brand. Αυτό αποκαλύπτει νέα έκθεση των EyeforTravel και Datumize, με τίτλο «Understanding Customer Behaviour Through Demand-Based Analytics».
Σε μεγάλη έρευνα που περιλαμβάνεται στην έκθεση, οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών (καταλύματα, ενοικίαση αυτοκινήτων, κρουαζιέρα, αερομεταφορές και τουρ οπερέιτορ) δήλωσαν ότι το μεγαλύτερο εσωτερικό ζήτημα που αντιμετωπίζουν είναι η ψηφιακή μετάβαση (34,4%). Ακολουθεί η ευθυγράμμιση με την τεχνολογία (30,5%) και οι πολυετείς ανησυχίες για τα σιλό δεδομένων και την εσωτερική ποιότητα των δεδομένων (29%), τα οποία και τα δύο είναι κρίσιμα για τη δημιουργία ενός ψηφιακού brand συμβατού με τον 21ο αιώνα.
Σημαντικό μέρος της ταξιδιωτικής βιομηχανίας συναντά δυσκολίες κατά τη δημιουργία των απαραίτητων υποδομών που έχουν ως στόχο το κτίσιμο ισχυρών ψηφιακών brand, δήλωσε ο επικεφαλής ερευνών της EyeforTravel, Alex Hadwick.
Οι αυστηρές πρακτικές δεδομένων ενισχύουν όλο και περισσότερο τον σύγχρονο ταξιδιωτικό κλάδο, κάτι που συμφωνεί με τα αποτελέσματα της έρευνας, ότι η πιο σημαντική τάση για τους παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών αυτή τη στιγμή είναι το GDPR και η ασφάλεια στο διαδίκτυο, και έπονται τα μεγάλα δεδομένα (big data) και τα στατιστικά στοιχεία (analytics). Υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες υπεραξίας, αλλά τα brand χρειάζεται να αποκτήσουν τα βασικά τους θεμέλια στην αρχή, υιοθετώντας τα ρυθμιστικά πλαίσια, δημιουργώντας ασφαλείς, δομημένες και προσβάσιμες βάσεις δεδομένων και υπολογίζοντας τα σωστά στατιστικά στοιχεία, τόνισε ο κ. Hadwick.
Η έρευνα έδειξε ότι τα brand μεταφέρουν τα δεδομένα στο cloud και δίνουν έμφαση στο να αποκομίσουν μια εικόνα της συνολικής ζήτησης. Αυτή την προσέγγιση υιοθετεί ο όμιλος IHG. Όπως επισημαίνει ο αντιπρόεδρος διαχείρισης συστημάτων εσόδων, Jeff Garber, καθώς εισέρχονται περισσότερα δεδομένα στην πλατφόρμα μεγάλων δεδομένων, ο όμιλος μπορεί να κατανοήσει πραγματικά το μοντέλο επιλογής. Το επόμενο βήμα, είπε, είναι να αποκτήσει γνώση για το τι δεν αγοράζουν οι ταξιδιώτες, ώστε να μειωθεί ο όγκος πληροφοριών που τους παρουσιάζεται.
Τα στατιστικά στοιχεία που βασίζονται στη ζήτηση, υπόσχονται αλλαγή βηματισμού στις δυνατότητες των ταξιδιωτών brand, ξεκλειδώνοντας τεράστιο όγκο πληροφοριών που θα τους επιτρέψουν να στοχεύουν καλύτερα τους καταναλωτές, να παράγουν καλύτερα προϊόντα και να προσαρμόζονται ταχύτερα στις αλλαγές.