Τουρισμός: Είναι έτοιμες οι επιχειρήσεις για την ψηφιακή επανάσταση;

19-02-19 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η ψηφιοποίηση στις βιομηχανίες των αερομεταφορών, των ταξιδίων και του τουρισμού αναμένεται να δημιουργήσει αξία 305 δισ. δολαρίων λόγω αύξησης της κερδοφορίας έως το 2025, σύμφωνα με το World Economic Forum, καθιστώντας αναγκαία τη μετάβαση των επιχειρήσεων στη νέα εποχή των τεχνολογικών καινοτομιών. 

Ωστόσο, η κατασκευή μιας ισχυρής πλατφόρμας για τη μετάβαση στην ψηφιοποίηση αποδεικνύεται δύσκολη διαδικασία για τα ταξιδιωτικά brand. Αυτό αποκαλύπτει νέα έκθεση των EyeforTravel και Datumize, με τίτλο «Understanding Customer Behaviour Through Demand-Based Analytics».

Σε μεγάλη έρευνα που περιλαμβάνεται στην έκθεση, οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών (καταλύματα, ενοικίαση αυτοκινήτων, κρουαζιέρα, αερομεταφορές και τουρ οπερέιτορ) δήλωσαν ότι το μεγαλύτερο εσωτερικό ζήτημα που αντιμετωπίζουν είναι η ψηφιακή μετάβαση (34,4%). Ακολουθεί η ευθυγράμμιση με την τεχνολογία (30,5%) και οι πολυετείς ανησυχίες για τα σιλό δεδομένων και την εσωτερική ποιότητα των δεδομένων (29%), τα οποία και τα δύο είναι κρίσιμα για τη δημιουργία ενός ψηφιακού brand συμβατού με τον 21ο αιώνα.

Σημαντικό μέρος της ταξιδιωτικής βιομηχανίας συναντά δυσκολίες κατά τη δημιουργία των απαραίτητων υποδομών που έχουν ως στόχο το κτίσιμο ισχυρών ψηφιακών brand, δήλωσε ο επικεφαλής ερευνών της EyeforTravel, Alex Hadwick.

Οι αυστηρές πρακτικές δεδομένων ενισχύουν όλο και περισσότερο τον σύγχρονο ταξιδιωτικό κλάδο, κάτι που συμφωνεί με τα αποτελέσματα της έρευνας, ότι η πιο σημαντική τάση για τους παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών αυτή τη στιγμή είναι το GDPR και η ασφάλεια στο διαδίκτυο, και έπονται τα μεγάλα δεδομένα (big data) και τα στατιστικά στοιχεία (analytics). Υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες υπεραξίας, αλλά τα brand χρειάζεται να αποκτήσουν τα βασικά τους θεμέλια στην αρχή, υιοθετώντας τα ρυθμιστικά πλαίσια, δημιουργώντας ασφαλείς, δομημένες και προσβάσιμες βάσεις δεδομένων και υπολογίζοντας τα σωστά στατιστικά στοιχεία, τόνισε ο κ. Hadwick.

Η έρευνα έδειξε ότι τα brand μεταφέρουν τα δεδομένα στο cloud και δίνουν έμφαση στο να αποκομίσουν μια εικόνα της συνολικής ζήτησης. Αυτή την προσέγγιση υιοθετεί ο όμιλος IHG. Όπως επισημαίνει ο αντιπρόεδρος διαχείρισης συστημάτων εσόδων, Jeff Garber, καθώς εισέρχονται περισσότερα δεδομένα στην πλατφόρμα μεγάλων δεδομένων, ο όμιλος μπορεί να κατανοήσει πραγματικά το μοντέλο επιλογής. Το επόμενο βήμα, είπε, είναι να αποκτήσει γνώση για το τι δεν αγοράζουν οι ταξιδιώτες, ώστε να μειωθεί ο όγκος πληροφοριών που τους παρουσιάζεται.

Τα στατιστικά στοιχεία που βασίζονται στη ζήτηση, υπόσχονται αλλαγή βηματισμού στις δυνατότητες των ταξιδιωτών brand, ξεκλειδώνοντας τεράστιο όγκο πληροφοριών που θα τους επιτρέψουν να στοχεύουν καλύτερα τους καταναλωτές, να παράγουν καλύτερα προϊόντα και να προσαρμόζονται ταχύτερα στις αλλαγές.

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο