Συνεργασίες της TOPOSOPHY με σημαντικούς διεθνείς τουριστικούς φορείς

13-12-19 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Με την έναρξη τριών νέων έργων και την ανανέωση τριών υφιστάμενων  συνεργασιών επεκτείνεται το διεθνές χαρτοφυλάκιο της TOPOSOPHY.

Στις αρχές Σεπτεμβρίου ξεκίνησε η συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδιών (European Travel Commission) σε σχέση με την πρώτη μελέτη για τις τάσεις που χαρακτηρίζουν τη ταξιδιωτική συμπεριφορά της Generation Z, ήτοι της δημογραφικής ομάδας που διαδέχεται τους Millennials. Η μελέτη αφορά το σύνολο της Ευρώπης και ο χρονικός ορίζοντας υλοποίησης είναι ως τον Φεβρουάριο του 2020. Η εκπόνηση θα βασιστεί σε πρωτογενή έρευνα με online ερωτηματολόγια από ένα δείγμα 2.800 ατόμων σε τέσσερις αγορές (Γερμανία, Κίνα, ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο).

Εξειδικεύεται παράλληλα η παρουσία της TOPOSOPHY στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου έχει υλοποιήσει 6 έργα σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο στη διάρκεια των τελευταίων 18 μηνών. Στο επίκεντρο επί του παρόντος βρίσκεται η πρωτεύουσα της Σκωτίας, το Εδιμβούργο. Μετά την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της προηγούμενης στρατηγικής για λογαριασμό του Edinburgh Tourism Action Group, η TOPOSOPHY καταθέτει τον Δεκέμβριο τη νέα στρατηγική για την ανάπτυξη του προορισμού έως το 2030. Επιπλέον, ολοκληρώθηκε τον Νοέμβριο από την TOPOSOPHY ένα συνολικό σχέδιο αναδιάρθρωσης του Marketing Edinburgh, με σκοπό τη μετεξέλιξη του σε στρατηγική σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα με αντικείμενο την ευρύτερη διαχείριση της οικονομίας των επισκεπτών (Edinburgh & Partners).

Στο ίδιο πλαίσιο, αλλά στην Ολλανδία αυτήν τη φορά, εντάσσεται και η συνεργασία με το Knowledge Network Destination Netherlands. Η TOPOSOPHY προσέφερε τεχνογνωσία κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης μεταξύ των μελών του δικτύου και συντόνισε τον σχεδιασμό του οράματος για την εξέλιξη των οργανισμών διαχείρισης προορισμών στην Ολλανδία κατά την επόμενη πενταετία. Η εν λόγω στρατηγική δημοσιεύτηκε τον Μάϊο του 2019. Τον ίδιο μήνα η TOPOSOPHY εντάχθηκε στη διεθνή ομάδα συμβούλων του Rotterdam Partners, του αρμόδιου οργανισμού για θέματα οικονομικής ανάπτυξης στη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ολλανδίας. Έκτοτε η TOPOPHY συμμετέχει σε ενημερώσεις και συναντήσεις εργασίας, συνεισφέροντας στην αξιολόγηση των υφιστάμενων προϊόντων και βιωματικών εμπειριών του προορισμού και προσφέροντας τεχνογνωσία για πρακτικές που θα επεκτείνουν τα οφέλη για τις τοπικές κοινωνίες.  

Σε ότι αφορά άλλες διαχρονικές συνεργασίες, η στρατηγική συνεργασία της TOPOSOPHY με το European Cities Marketing κατά την τελευταία τετραετία, εστιάζει φέτος στην ενημέρωση και κατάρτιση των μελών του δικτύου (DMOs) μέσα από την διοργάνωση workshops, τη σύνταξη white papers και την παραγωγή και επιμέλεια ενημερωτικών videos για επίκαιρα θέματα του τουρισμού πόλεων. Τα 4  videos που έχουν ήδη δημοσιευθεί αφορούν:

Τέλος, πρόσφατα οριστικοποιήθηκε η συνέχιση της συνεργασίας με τη Συνομοσπονδία των Εθνικών Ενώσεων Ξενοδοχίας, Εστίασης και Αναψυχής των Κρατών Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (HOTREC) και το 2020, για 5ο συναπτό έτος. Η συνεργασία επικεντρώνεται στη συνεχή παρακολούθηση των νέων τάσεων σε σχέση με τη συνεργατική οικονομία, τον τουριστικό τομέα και το ρυθμιστικό πλαίσιο για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις στην Ευρώπη και την Β. Αμερική. Η ενημέρωση των οργανισμών-μελών της HOTREC για αυτά τα θέματα λαμβάνει χώρα σε τακτική βάση μέσα από ένα πλήθος δραστηριοτήτων (εκπόνηση bulletins, επιμέλεια και υλοποίηση workshops, επιμέλεια και υλοποίηση webinars, κ.λπ.).

Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και η έναρξη συνεργασίας της TOPOSOPHY με τη ReformBnB, την κοινή πρωτοβουλία των ξενοδοχειακών ομοσπονδιών της Ευρώπης, της Νοτίου Αμερικής, των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας, με αντικείμενο τις προκλήσεις σε σχέση με τις επιπτώσεις και το κανονιστικό πλαίσιο των βραχυχρόνιων μισθώσεων. Στο πρόσφατο συνέδριο της ReformBnB στο Μπουένος Άιρες της Αργεντινής (4-5 Νοεμβρίου) συμμετείχαν ηγετικοί φορείς και εταιρείες του ξενοδοχειακού κλάδου σε παγκόσμιο επίπεδο  με κεντρικό ομιλητή τον CEO της TOPOSOPHY, κ. Μανόλη Ψαρρό. 

Τέλος, η TOPOSOPHY ανέλαβε τον Δεκέμβριο του 2019 την πλέον σημαντική φάση κατά την εκπόνηση της νέας εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό στη Σκωτία, υπό την εποπτεία του Scottish Enterprise. Έως τα τέλη Μαρτίου 2020 η TOPOSOPHY θα καταρτίσει το σχέδιο δράσεων που θα δώσει ώθηση για την υλοποίηση της στρατηγικής έως το 2030. Παράλληλα θα παράσχει αναλυτικές συστάσεις σε σχέση με την υλοποίηση του σχεδίου κατά τον πρώτο χρόνο, καθώς και σε σχέση με την παρακολούθηση και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων από την υλοποίηση της στρατηγικής σε βάθος χρόνου. 

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο