Η COSMOTE με τη νέα υπηρεσία hoteliga, έρχεται να κάνει καλύτερη την καθημερινότητα των ιδιοκτητών ξενοδοχείων και ενοικιαζομένων δωματίων.
Η υπηρεσία hoteliga, μέσω cloud, δίνει τη δυνατότητα στους ξενοδόχους και τους ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων δωματίων, να διαχειρίζονται εύκολα τις κρατήσεις τους, αλλά και να έχουν τον πλήρη έλεγχο των καθημερινών εργασιών των ξενοδοχείων και των καταλυμάτων τους. Η υπηρεσία hoteliga είναι προσβάσιμη από οποιαδήποτε συσκευή (Laptop, Tablet, Smartphone) και έρχεται να ενισχύσει τη γκάμα ΙΤ υπηρεσιών της COSMOTE, η οποία, μέσα από σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και έξυπνες λύσεις, στηρίζει την ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Ακολουθούν, αναλυτικά οι δυνατότητες που δίνει στους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και λοιπών καταλυμάτων, η hoteliga:
- Αποτελεσματική οργάνωση καθημερινών εργασιών, όπως είναι η τιμολόγηση, η έκδοση ειδικών παραστατικών, αλλά και η διαχείριση επισκευών συντήρησης των εγκαταστάσεων μίας ή και περισσότερων ξενοδοχειακών μονάδων, μέσα από την υπηρεσία Property Management System (PMS).
- Διαχείριση σε πραγματικό χρόνο όλων των κρατήσεων, που προέρχονται από εξωτερικές πλατφόρμες, όπως booking.com, Expedia, Airbnb κ.α., μέσω της λειτουργικότητας του Channel Manager.
- Εγκατάσταση Μηχανής Κρατήσεων στο site του ξενοδοχείου, παρέχοντας τη δυνατότητα στους πελάτες τους να κάνουν απευθείας κρατήσεις, με ασφάλεια πληρωμών και χωρίς προμήθεια.
Η υπηρεσία hoteliga διατίθεται σε 3 πακέτα, ανάλογα με τις ανάγκες και το μέγεθος των ξενοδοχειακών μονάδων. Επίσης, διατίθενται, με έκπτωση έως 33%, 2 πακέτα All-in-One, που προσφέρουν συνδυαστικά όλες τις λειτουργίες της υπηρεσίας hoteliga (σύστημα PMS, Channel Manager για έως δύο πλατφόρμες επιλογής του ξενοδόχου, μηχανή κρατήσεων για το εταιρικό site), με 12μηνη δέσμευση.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποκτήσουν την υπηρεσία online ή να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για τηλεφωνική επικοινωνία με εκπρόσωπο της COSMOTE.
Περισσότερες πληροφορίες για την υπηρεσία hoteliga: εδώ.