H Tripadvisor ανακοίνωσε το λανσάρισμα ενός πίνακα συλλογής δεδομένων που θα είναι διαθέσιμος στους οργανισμούς μάρκετινγκ προορισμού (DMO), με τη συνεργασία του δείκτη Tourism Sentiment Index.
Η υπηρεσία περιλαμβάνεται στην ευρύτερη σουίτα προϊόντων δεδομένων της Tripadvisor για οργανισμούς μάρκετινγκ προορισμού, γνωστή ως Tripadvisor Insights Platform.
Ο πίνακας παρέχει στους χρήστες τα απαραίτητα στατιστικά σχετικά με τους προορισμούς, συνδυάζοντας την ευρεία διάδοση της Tripadvisor και τα στατιστικά στοιχεία για την ταξιδιωτική συμπεριφορά με την τεχνολογία του δείκτη Tourism Sentiment Index.
Η Tripadvisor Insights Platform αποτελεί μια συλλογή εργαλείων μετρήσεων και στατιστικών δεδομένων που έχουν σκοπό να συμβάλλουν στη διαχείριση καμπάνιας στα media και των συνολικών δραστηριοτήτων ανάκαμψης των συνεργαζόμενων προορισμών.
Για το σκοπό αυτό αξιοποιείται ο πλούτος των δεδομένων συμπεριφοράς των χρηστών προκειμένου να μετρηθούν οι επιδόσεις, να αποκαλυφθούν στοιχεία ανταγωνιστικότητας και να εντοπίζεται ποιές επιδόσεις έχουν οι προορισμοί, τα καταλύματα, οι ατραξιόν και τα εστιατόρια κατά την πάροδο του χρόνου.
Ο νέος πίνακας παρέχει ημερήσια ενημέρωση αξιοποιώντας δεδομένα από 50 σημεία του τουρισμού, συμπεριλαμβανομένων των αερομεταφορών, των καταλυμάτων και των αξιοθέατων. Τα στατιστικά στοιχεία αντλούνται από συζητήσεις σε πραγματικό χρόνο, από 500.000 πλατφόρμες συμπεριλαμβανομένου του Tripadvisor.
Ο πίνακας περιλαμβάνει ακόμα λειτουργία ανάλυσης κινδύνου που υπολογίζει τον αντίκτυπο της πανδημίας στους προορισμούς σε όλο τον κόσμο αποκαλύπτοντας τις συναισθηματικές αντιδράσεις σε κατηγορίες όπως οι υπηρεσίες υγείας, η κυβέρνηση και η οικονομία.