Πρωτοποριακές δυνατότητες στο τσεκ ιν, στην επιλογή δωματίων καθώς και στην παραγγελία ειδικών προϊόντων με παράδοση απευθείας στο δωμάτιο, προσφέρει στους επισκέπτες των ξενοδοχείων της η Hilton, μέσα από τη νέα εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, tablet και υπολογιστές.
Μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, ο ψηφιακός τρόπος τσεκ ιν και επιλογής δωματίου, που θα γίνεται μέσω των λογαριασμών για τα μέλη Hilton HHonors, θα είναι διαθέσιμος σε περισσότερες από 4.000 μονάδες ξενοδοχείων της Hilton Worldwide, σε 11 brand της που δραστηριοποιούνται σε περισσότερες από 80 χώρες.
Η διαμόρφωση των νέων υπηρεσιών βασίστηκαν στις ανάγκες των επισκεπτών έτσι όπως τις κατέγραψε η εταιρία ανάμεσα στους πελάτες της. «Πραγματοποιήσαμε αναλύσεις δεδομένων ανάμεσα σε περισσότερα από 40 εκατ. μέλη HHonors και λάβαμε υπόψη αποτελέσματα από δημοσκοπήσεις επισκεπτών, από site με κριτικές και δημοσιεύσεις στα social media. Καταλήξαμε στο ότι οι επισκέπτες επιθυμούν μεγαλύτερες δυνατότητες επιλογών και ελέγχου», δήλωσε η αντιπρόεδρος και επικεφαλής διεθνών επιχειρήσεων ψηφιακού τομέα της Hilton Worldwide, Geraldine Calpin.
Από την πραγματοποίηση της κράτησης κι έπειτα, η διαδικασία διαχείρισης της διαμονής από τον επισκέπτη είναι απλή και περιλαμβάνει τα εξής:
Επιλογή δωματίου: Από τις 6 πμ της ημέρας που προηγείται της ημερομηνίας κράτησης, τα μέλη του Hilton HHonors μπορούν να συνδεθούν στον λογαριασμό τους μέσω κινητού, tablet ή υπολογιστή και να επιλέξουν το δωμάτιο στο οποίο θέλουν να μείνουν μέσα από χάρτες ορόφων ή λίστες που συμπληρώνονται με δεδομένα διαθεσιμότητας δωματίων του ξενοδοχείου.
Φωτογραφίες δωματίων είναι επίσης διαθέσιμες ώστε να βοηθούν στην επιλογή δωματίου. Η λειτουργία του ψηφιακού λόμπι της Hilton ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο, έτσι ώστε οι επισκέπτες να μη χρειάζεται να περιμένουν μέχρι την άφιξή τους στο λόμπι, ώστε να λάβουν δωμάτιο.
Ειδικές απαιτήσεις: Μετά την επιλογή δωματίου, οι επισκέπτες μπορούν να διαμορφώσουν περαιτέρω τη διαμονή τους αγοράζοντας αναβαθμίσεις και ζητώντας συγκεκριμένες παροχές στο δωμάτιό τους πριν την άφιξη στο ξενοδοχείο.
Κλειδί δωματίου: Το 2015 η εταιρία πρόκειται να εξοπλίσει τα δωμάτια των ξενοδοχείων της με ειδική τεχνολογία για το ξεκλείδωμα της πόρτας με κινητά τηλέφωνα, επιτρέποντας στους επισκέπτες να μεταβαίνουν απευθείας στα δωμάτιά τους. Προς το παρόν, τους δίνεται η δυνατότητα, μόλις φτάσουν, να παίρνουν το κλειδί δωματίου από τη ρεσεψιόν με μια εξορθολογισμένη διαδικασία εφόσον οι πληροφορίες πληρωμής των επισκεπτών καθώς και άλλες λεπτομέρειες επιβεβαιώνονται από τους Hilton HHonors λογαριασμούς τους πριν την άφιξη στο ξενοδοχείο.
Τσεκ άουτ: Οι επισκέπτες μπορούν να παρακάμψουν τη ρεσεψιόν με την άφιξή τους καθώς ο λογαριασμός τους αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους.
Τα κινητά θα ανοίγουν και τα δωμάτια…
Επιπλέον, η Hilton έχει δεσμευθεί ότι στο μέλλον θα προσφέρει σε όλα τα δωμάτια ξενοδοχείων της σε όλο τον κόσμο την τεχνολογία που θα επιτρέπει στους επισκέπτες να χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα ως ψηφιακά κλειδιά για τα δωμάτιά τους.
«Οι ταξιδιώτες χρησιμοποιουν τα κινητά τους τηλέφωνα σαν κάρτες επιβίβασης στο αεροσκάφος, συνεπώς είναι φυσική συνέπεια να επιθυμούν να τα χρησιμοποιήσουν και σαν έναν τρόπο να αποκτούν πρόσβαση στο δωμάτιο του ξενοδοχείου», δήλωσε στο ehotelier.com ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hilton Worldwide, Christopher J. Nassetta.
Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού, τα μέλη Hilton HHonors θα μπορούν να κάνουν τσεκ ιν και επιλογή δωματίου σε Apple και Android συσκευές στα εξής brand: Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, Hilton Garden Inn, Homewood Suites και Home2 Suites.
Μέσα στο Φθινόπωρο, η τεχνολογία θα είναι διαθέσιμη και στην DoubleTree της Hilton καθώς και στις μονάδες Embassy Suites Hotels στις ΗΠΑ, ενώ μέχρι το τέλος του 2014, η ψηφιακή επιλογή δωματίου θα είναι διαθέσιμη σε σύνολο 650.000 δωματίων της Hilton σε όλο τον κόσμο.
Το ψηφιακό τσεκ άουτ, είναι επί του παρόντος διαθέσιμο σε όλα τα ξενοδοχεία της Hilton στις ΗΠΑ και μέχρι το τέλος του 2016 θα έχει λανσαριστεί στις μονάδες της σε όλο τον κόσμο.
Επιπλέον, το 2015 η εταιρία θα εισάγει τεχνολογία που επιτρέπει στα έξυπνα κινητά τηλέφωνα να χρησιμοποιούνται σαν κλειδιά δωματίου σε όλα τα ξενοδοχεία της στις ΗΠΑ. Μέχρι το τέλος του 2016, η πλειονότητα των δωματίων της θα είναι εξοπλισμένα με τη νέα υπηρεσία.