LG Pro Centric Direct: Προηγμένη τεχνολογία για μια αναβαθμισμένη εμπειρία φιλοξενίας

01-06-21 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η ειδικά σχεδιασμένη Pro:Centric Direct Infotainment πλατφόρμα για ξενοδοχειακές τηλεοράσεις του τμήματος LG Business Solutions αναβαθμίστηκε, ενσωματώνοντας πλήθος καινοτόμων χαρακτηριστικών που συμβάλλουν στην αποδοτικότερη διαχείριση των διαθέσιμων πόρων της εκάστοτε επιχείρησης, στην αισθητή διαφοροποίησή της, αλλά και σε μια αξέχαστη εμπειρία διαμονής.

Το εύκολο στη χρήση περιβάλλον εργασίας, καθώς και η πληθώρα διαδραστικών υπηρεσιών, αναδεικνύει την εταιρική ταυτότητα του ξενοδοχείου και αναβαθμίζει την εμπειρία του επισκέπτη. 

Αναβάθμιση Εμπειρίας Επισκέπτη

Η πλατφόρμα Pro:Centric Direct και το προσωποποιημένο καλωσόρισμα δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να βιώσουν μία μοναδική διαδραστική εμπειρία μέσω της αμφίδρομης επικοινωνίας. Επιτρέπει στους επισκέπτες την πρόσβαση σε μια ποικιλία υπηρεσιών και λειτουργιών όπως οι ‘πληροφορίες λογαριασμού’ με την οποία μπορούν άμεσα και έγκαιρα να παρακολουθούν τις χρεώσεις τους κατά τη διαμονή τους, μπορούν να κάνουν fast check out μέσω της τηλεόρασης, εξοικονομώντας χρόνο ενώ με το 1-Click Service, μπορούν άνετα να ζητήσουν ένα εύρος υπηρεσιών όπως καθαρισμό ρούχων, room service και καθαρισμό δωματίου. Τέλος, μέσω του Φωνητικού ελέγχου συσκευών IoT, η πλατφόρμα εξασφαλίζει μια απολαυστική διαμονή με τον πλήρη έλεγχο των λειτουργιών του δωματίου όπως η ρύθμιση του φωτισμού, της κουρτίνας και του κλιματιστικού μέσω φωνητικών εντολών. 

Παράλληλα, με την κορυφαία υπηρεσία streaming, NETXFLIX, που είναι πλέον διαθέσιμη σε LG Smart Hotel τηλεοράσεις με webOS 5.0 και Pro:Centric Direct 4.5, οι επισκέπτες θα βιώσουν μια αναβαθμισμένη εμπειρία ψυχαγωγίας, έχοντας άμεση πρόσβαση στο αγαπημένο τους περιεχόμενο, μέσα από την προσωπικό τους λογαριασμό. Με το check out, αφού έχει πραγματοποιηθεί διασύνδεση με το σύστημα PMS (Property Management System), το σύστημα διαγράφει αυτόματα τα στοιχεία τους, ενώ οι ενημερώσεις στην εφαρμογή εγκαθίστανται αυτόματα. 

Ανάδειξη Εταιρικής Ταυτότητας της Επιχείρησης

Με περισσότερες υπηρεσίες από ποτέ που στόχο έχουν την ανάδειξη του προφίλ του ξενοδοχείου, οι επαγγελματίες παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες στους επισκέπτες για τις δραστηριότητες του ξενοδοχείου, καθώς και χρήσιμες πληροφορίες για το ίδιο το ξενοδοχείο. 

Συνδέοντας το σύστημα Pro:Centric με το PMS (Property Management System) του ξενοδοχείου μπορούν να ενεργοποιήσουν αυτόματα με το check in την τηλεόραση σε κάθε δωμάτιο και να εμφανιστεί ένα προσωποποιημένο μήνυμα υποδοχής. Ακόμη, μπορούν να χρησιμοποιήσουν την δική τους ιστοσελίδα (HTML) ως template, εξασφαλίζοντας πλήρη ομοιογένεια στην επικοινωνία της εταιρικής ταυτότητας.

Μέσω του εργαλείου Ticker Message, οι επαγγελματίες μπορούν, επίσης, να ενημερώνουν τους επισκέπτες για τις εκδηλώσεις, τις προσφορές και τις παροχές του ξενοδοχείου, ενώ υπάρχει η ευελιξία να ορίσουν τον χρόνο που θα προβάλλεται το διαφημιστικό μήνυμα. Για τη μέγιστη αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών μηνυμάτων, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης στατικών banners σε όποιο σημείο της οθόνης επιθυμούν. Με το Hotel Directory, μπορούν, επίσης, να προβάλλουν τον κατάλογο των υπηρεσιών του ξενοδοχείου μέσω της Hotel TV, τροποποιώντας το περιεχόμενο οποιαδήποτε στιγμή.

Ευελιξία διαχείρισης δικτύου

Η πλατφόρμα Pro:Centric προσφέρει ευελιξία στην εγκατάσταση, καθώς διαθέτει συμβατότητα με RF & IP δίκτυα και δυνατότητα διασύνδεσης με άλλα συστήματα. Ταυτόχρονα, με τις εξελιγμένες λειτουργίες απομακρυσμένης διαχείρισης του συστήματος, ελαχιστοποιείται ο χρόνος παροχής τεχνικής υποστήριξης, καθώς εκμηδενίζεται η ανάγκη μετάβασης σε κάθε δωμάτιο.

Μέσω του API ανοιχτού κώδικα, η πλατφόρμα μπορεί να συνδεθεί με άλλα συστήματα προκειμένου να παρέχονται στους πελάτες οι πρόσθετες υπηρεσίες. Επιπλέον, ο διαχειριστής του δικτύου μπορεί απομακρυσμένα να εκτελέσει διαγνωστικούς ελέγχους, να κάνει ρυθμίσεις και αναβαθμίσεις, και να επιλύσει τυχόν προβλήματα χωρίς την ανάγκη μετάβασης στο δωμάτιο.

Η σύνδεση του κεντρικού συστήματος διαχείρισης μπορεί να λειτουργήσει με την ίδια απρόσκοπτη λειτουργία, αξιοποιώντας παράλληλα το διαθέσιμο ασύρματο δίκτυο, είτε το ξενοδοχείο διαθέτει δίκτυο RF είτε IP. Επίσης, με τη δυνατότητα απομακρυσμένης διαχείρισης του SoftAP (TV Wifi hot spot) μπορεί να πραγματοποιηθεί η αλλαγή του κωδικού πρόσβασης, καθώς και η προβολή των στοιχείων πρόσβασης (κωδικός Wifi & SSID) στην τηλεόραση για τη διευκόλυνση του χρήστη. Τέλος, τόσο το ασύρματο δίκτυο της τηλεόρασης, όσο και οι ενσύρματες θύρες επικοινωνίας υποστηρίζουν την σήμανση VLAN με αποτέλεσμα τη δυνατότητα απομόνωσης του δικτύου της τηλεόρασης από το δίκτυο των επισκεπτών, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια.

Η ολοκληρωμένη λύση Pro:Centric Direct της LG, σχεδιάστηκε για να προσφέρει ποικίλα οφέλη τόσο στους ξενοδόχους, όσο και στους επισκέπτες, εξασφαλίζοντας μία μοναδική εμπειρία φιλοξενίας και συμβάλλοντας σημαντικά στην ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου.

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ: https://b2bmkt.lge.com/procentricdirect

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο