Νέος ορίζοντας ανοίγεται στο πεδίο της δωρεάν προβολής των τουριστικών επιχειρήσεων από όλο τον κόσμο, μετά την απόφαση της Google να επιτρέψει σε κάθε χρήστη των Google Maps να αναδείξει με "καρφίτσωμα" (pin) ή ειδικές ενδείξεις οποιαδήποτε τουριστική επιχείρηση ή σημείο τουριστικού ενδιαφέροντος επιθυμεί... δωρεάν.
Προηγουμένως, ο επιχειρηματίας που ενδιαφερόταν να προβληθεί στον χάρτη της Google, έπρεπε να κάνει το σχετικό αίτημα με την προϋπόθεση οτι διαθέτει μια σελίδα Google My Business. Διαφορετικά, ήταν στην κρίση της Google να κάνει την επιλογή της επιχείρησης μέσα από το μητρώο των επιχειρήσεων. Τώρα, οποιοσδήποτε χρήστης μπορεί να τοποθετήσει μια καρφίτσα στο χάρτη και να αναδείξει ένα εύρος τουριστικών επιχειρήσεων και τοποθεσιών που παρουσιάζουν τουριστικό ενδιαφέρον. Προς το παρόν η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στην Αυστραλία.
Σύμφωνα με την ανεξάρτητη εταιρία τουριστικών ερευνών MyTravelResearch.com, πλέον δίνεται η δυνατότητα στους προορισμούς, σε τοπικούς τουριστικούς οργανισμούς καθώς και στην τοπική αυτοδιοίκηση να διασφαλίζουν ότι στους χάρτες βρίσκεται αναρτημένο ένα ικανό ποσοστό πληροφόρησης που αφορά τη συγκεκριμένη περιοχή και είναι προσβάσιμη από τους χρήστες των χαρτών της Google από όποιο σημείο κι αν βρίσκονται.
«Είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος με τον οποίοι οι τοπικές επιχειρήσεις μπορούν να προσελκύουν πελάτες, και οι τοπικές αρχές να αναζωογονούν την τοπική οικονομία», δήλωσε η συνιδρυτής της εταιρίας, Bronwyn White.
Επί του παρόντος, η Google διενεργεί μια διαδικασία εσωτερικής επαλήθευσης για κάθε «καρφίτσωμα» ώστε να εξασφαλίσει ότι η ανάδειξη των περιοχών και επιχειρήσεων είναι νόμιμη. Η διαδικασία αυτή διαρκεί μια εβδομάδα, μετά το πέρας της οποίας εμφανίζεται το νέο περιεχόμενο επάνω στους χάρτες.
Όπως αναφέρει ο White στο ehotelier, η Google έχει προβλέψει ότι μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, οι περισσότερες αναζητήσεις στους χάρτες της θα γίνονται από κινητά, που σημαίνει ότι αν μια πόλη διαθέτει μεγάλο αριθμό καρφιτσωμάτων και σηματοδοτήσεων που αναδεικνύουν ξενοδοχεία, εστιατόρια, μουσεία, ατραξιόν και κέντρα δραστηριοτήτων, οι χρήστες είναι πιο πιθανό να επιλέξουν να επισκεφθούν την περιοχή αν περνούν κοντά.
«Οι επιχειρήσεις πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι οι Google Maps αποτελούν ένα όλο και πιο απαραίτητο εργαλείο για περισσότερες κρατήσεις», σημειώνει ο White.