Οι αλλαγές στις καταναλωτικές συμπεριφορές, σε συνδυασμό με την επέλαση της τεχνολογίας αλλά και την επιθυμία για εξειδίκευση και καινοτομία, έχουν επηρεάσει τις σκέψεις γύρω από τα προγράμματα αφοσίωσης και επιβράβευσης.
Στη χώρα μας για παράδειγμα, εταιρείες όπως η Wadata , η οποία ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2021, έχουν ως στόχο να αλλάξουν τους κανόνες των προγραμμάτων επιβράβευσης. Ειδικότερα, η εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα ψηφιακό πορτοφόλι προγραμμάτων επιβράβευσης που επιτρέπει στα μέλη της πλατφόρμας να ενοποιούν, να μεταφέρουν και να ανταλλάσουν πόντους μεταξύ προγραμμάτων και φίλων, με ένα μόνο κλικ.
Τα μέλη του wadata marketplace μπορούν επίσης να εξαργυρώνουν τους πόντους τους σε vouchers άλλων επιχειρήσεων του δικτύου, που αφενός ενισχύουν την πελατειακή κίνηση στα φυσικά καταστήματα, αλλά και την εικόνα των online αγορών, με απευθείας εξαργύρωση πόντων.
Όπως επισημαίνει ο κ. Χρήστος Παπανδρόπουλος, Co-Founder, CXO της Wadata, σε όλες τις περιπτώσεις, ο χρήστης της πλατφόρμας μετατρέπει τους πόντους του ή τις αγορές του σε ψηφιακά wadata coins που μπορεί στη συνέχεια να τα ανταλλάξει με premium vouchers. Με αυτόν τον τρόπο, κάθε πόντος των προγραμμάτων αφοσίωσης , χρησιμοποιείται εκεί που πραγματικά έχει αξία για τον καταναλωτή.
Ως εργαλείο για τις επιχειρήσεις, το Wadata Marketplace επιτρέπει μεταξύ άλλων την επέκταση του πελατολογίου αλλά και τη δημιουργία πιστών πελατών με πολλές διαφορετικές επιλογές ανταμοιβής.
Σημαντικό είναι το γεγονός ότι τα μέλη δέχονται vouchers πλήρως προσαρμοσμένα στη συνολική αγοραστική τους συμπεριφορά και όχι πλέον με βάση τις συνήθειες χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής η οποία διασφαλίζει την ποιότητα της εφαρμογής.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία διαθέτει servers σε data centers ανά την Ευρώπη και γλώσσα προγραμματισμού συμβατή για IOS/Android. Τα νέα μέλη μπορούν να δοκιμάσουν δωρεάν την beta version, ώστε να διερευνήσουν το πώς θα μπορούσε να επωφεληθεί η επιχείρησή τους από την εμπειρία πιστότητας.