Ένα καινοτόμο chatbot που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, το Claud·IA, το οποίο μέσα από την ιστοσελίδα θα είναι σε θέση να κάνει απευθείας κρατήσεις και διαθέτει προσωπικότητα, παρουσιάζει η RIU Hotels & Resorts.
Το chatbot Claud·IA αναπτύχθηκε από τις τεχνολογίες Google Cloud και DialogFlow, και με τη στήριξη του στρατηγικού συνεργάτη της RIU, Emergya, χρησιμοποιεί το προηγμένο μοντέλο Gemini 1.5 Pro που είναι ένα από τα καλύτερα στον κόσμο.
Το 75% από τις περισσότερες από 1.500 ερωτήσεις που προέρχονται καθημερινά από τους χρήστες απαντώνται άμεσα και ικανοποιητικά. Οι χρήστες που είναι εγγεγραμμένοι μπορούν επίσης να δοκιμάσουν μια προσαρμοσμένη υπηρεσία που είναι πιο προσιτή και εξατομικευμένη. Το chatbot κατανοεί πότε οι πελάτες θέλουν να κάνουν κράτηση και τους θέτει σχετικές ερωτήσεις (ξενοδοχείο, αριθμός δωματίων, ημερομηνίες κ.λπ.) για να δημιουργήσει έναν άμεσο σύνδεσμο με το ξενοδοχείο και το επιθυμητό δωμάτιο. Το 73% των χρηστών που ξεκινούν αυτήν τη διαδικασία διαθεσιμότητας συνεχίζουν να κάνουν κράτηση με αυτόν τον τρόπο. Ένα άλλο πλεονέκτημα του chatbot είναι ο τρόπος με τον οποίο καταγράφει και αποθηκεύει πληροφορίες από συνομιλίες, επιτρέποντας στις ομάδες δεδομένων να παρακολουθούν τα κύρια θέματα, τις τάσεις, τα αδύναμα σημεία και πιθανά περιστασιακά προβλήματα.
Το καινοτόμο εργαλείο, που αντιπροσωπεύει τη δέσμευση της RIU στην υιοθέτηση προηγμένων τεχνολογιών για την βελτίωση της εμπειρίας πελάτη, ξεκίνησε να λειτουργεί στην ιστοσελίδα της τον Φεβρουάριο σε τρεις γλώσσες, Ισπανικά, Αγγλικά και Γερμανικά.
Προσφέρεται σε 17 χώρες με στόχο να αυτοματοποιήσει τις απαντήσεις στις ερωτήσεις των χρηστών. Τους επόμενους μήνες και με στόχο να προσφέρει την εμπειρία αυτή σε όλες τις εταιρίες που λειτουργεί, η αλυσίδα ξενοδοχείων ευελπιστεί ότι θα καταφέρει να θέσει σε εφαρμογή το εργαλείο και στα Γαλλικά, τα Ιταλικά, τα Πορτογαλικά, τα Ολλανδικά, τα Ρωσικά και τα Κινέζικα.
Ήδη η Riu σχεδιάζει την επέκταση των λειτουργιών του chatbot με ενημερώσεις που περιλαμβάνουν τα εξής: προσθήκη περισσότερων γλωσσών, ενεργοποίηση του chatbot στην εφαρμογή RIU, πιθανή χρήση φωνητικής επικοινωνίας και ανάπτυξη νέων λειτουργιών συναλλαγών, όπως διαχείριση κρατήσεων και εκμάθηση για το πρόγραμμα loyalty RIU Class. Η RIU επεξεργάζεται επίσης την προσφορά εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών 360º, η οποία θα συνοδεύει τους πελάτες καθόλη τη διάρκεια της παραμονής τους στον προορισμό.