Ένα νέο ξενοδοχειακό brand, το Casa Cook, που θα απαρτίζεται από μοναδες σε παραθαλάσσιους προορισμούς, λανσάρει στη γερμανική αγορά η Thomas Cook για το καλοκαίρι του 2016. Το πρώτο ξενοδοχείο που θα λειτουργήσει με τη νέα επωνυμία βρίσκεται στα Κολύμπια της Ρόδου και είναι το πρώην Sunprime Resort White Pearl, 90 δωματίων.
Το νέο brand, αποτελεί το έκτο κατά σειρά του ομίλου, θα κινηθεί στο πλαίσιο των lifestyle ξενοδοχείων με στόχο το αυξανόμενο κοινό νεαρής ηλικίας ταξιδιωτών από αστικά κέντρα που λατρεύουν τη μόδα και το ντιζάιν και αναζητούν υγιή ισορροπία ανάμεσα σε εργασία και διαβίωση.
Τα ξενοδοχεία αυτά θα προάγουν νέες υπηρεσίες ικανοποίησης πελατών, θα διαθέτουν προσιτές τιμές και θα βρίσκονται σε βασικούς τουριστικούς προορισμούς.
Τα ξενοδοχεία θα διαθέτουν ευελιξία και ξεχωριστό ντιζάιν το οποίο θα προσομοιάζει σε οικίες σε στυλ μποέμ με διακόσμηση έργων τέχνης, παλαιών επίπλων και τοπικών χαρακτηριστικών, ενώ τα εστιατόρια θα είναι ανοικτά καθόλη τη διάρκεια της ημέρας.
Τα υπόλοιπα 2 ή 3 ξενοδοχεία του νέου brand θα ακολουθήσουν το καλοκαίρι του 2017.
Επίσης, η Thomas Cook Γερμανίας αποκάλυψε ότι θα διαθέτει 14ωρη υπόσχεση ικανοποίησης για τους πελάτες της Neckermann Reisen σε συγκεκριμένα ξενοδοχεία ως το βασικό καινοτόμο προϊόν για το ερχόμενο καλοκαίρι. Τα παράπονα θα λύνονται μέσα σε ένα 2ωρο, αλλιώς ο πελάτης θα λαμβάνει ένα βάουτσερ αξίας 25% της τιμής του πακέτου. Εναλλακτικά θα μπορεί να αποφασίσει την επιστροφή του στο σπίτι και την επιστροφή των χρημάτων του.
Επιπλέον, η χωρητικότητα για διακοπές στην Ελλάδα έχει αυξηθεί και στην Τουρκία έχει παραμείνει σταθερή.