Σε Κρήτη, Ρόδο και Κω θα ανοίξουν μερικές από τις 9 συνολικά πρώτες μονάδες που θα λειτουργήσουν με το νέο παγκόσμιο κόνσεπτ οικογενειακών ξενοδοχείων Family Life της TUI.
Τα ξενοδοχεία αυτά, απευθύνονται σε οικογένειες, όμως διαφοροποιούνται από τα αντίστοιχα άλλων brand στο ότι προσφέρουν δραστηριότητες και διασκέδαση όχι μόνο για μικρούς αλλά και για μεγάλους.
Οι υπόλοιπες μονάδες θα λειτουργήσουν στις Βαλεαρίδες και στα Κανάρια.
Σύμφωνα με ειδικούς της TUI, καταγράφεται ήδη αύξηση της ζήτησης για διακοπές στην Ισπανία το καλοκαίρι του 2016, ενώ η αντίστοιχη για Ελλάδα χαρακτηρίζεται ακόμη «αδύναμη». Ο μεγάλος τουρ οπερέιτορ θα αυξήσει το χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων του κατά 30% το 2016, περιλαμβάνοντας και φέτος στα προγράμματα τη Σάμο, την Κάρπαθο και τη Ζάκυνθο.
Οι τιμές στα προγράμματα της Ελλάδας είναι ελαφρώς αυξημένες εξαιτίας της αύξησης του ΦΠΑ, ενώ στη Μαγιόρκα, τα Κανάρια, ακόμα και στην Τουρκία οι τιμές θα είναι ελαφρά πιο φθηνές από πέρυσι.