TUI Nordic: Ρεκόρ Σκανδιναβών φέτος στη Ρόδο- βραβεία σε 38 ξενοδοχεία

12-05-17 | TOUR OPERATORS

Εξαιρετικά ενδιαφέροντα ήταν τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν κατά την διάρκεια της εκδήλωσης για την απονομή 38 συνολικά βραβείων της εταιρείας TUI Nordic σε ξενοδοχεία της Ρόδου.

Η εκδήλωση έλαβε χώρα στο ξενοδοχείο ‘Ρόδος Παλάς’ και το παρών έδωσαν κυρίως διευθυντές των ξενοδοχείων που βραβεύτηκαν, ενώ στην παρουσίαση μετείχαν εκπρόσωποι της μεγαλύτερης εταιρείας που διακινεί κόσμο από την σκανδιναβική αγορά.

Κατά την διάρκεια της ομιλίας του, ο κ. Στέφεν Χάνσεν, Senior Product Manager Product & Aviation της μεγάλης εταιρείας TUI Nordic, αφού ευχαρίστησε τους συνεργάτες του και τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάζεται η TUI Nordic στην Ρόδο, εδώ και πολλά χρόνια, εξέφρασε την ικανοποίησή του που βρίσκεται και πάλι στο νησί. Παράλληλα, παρουσίασε τους στόχους της TUI Nordic που συνδυάζουν τις σύγχρονες διακοπές για τους πελάτες με την εμπειρία.

«Think Travel, Think TUI» ήταν ένα από τα μότο που χρησιμοποιήθηκε στην παρουσίαση. Οπως κατέστη σαφές η αγορά της Ρόδου από το 2009, όπου η TUI Nordic διακίνησε 69.000 άτομα, αυξήθηκε το 2016 στα 120.000 άτομα και το 2017 στα 121.000 άτομα.

«Βλέπετε, λοιπόν, ότι η αγορά της Ρόδου είναι ελκυστική και συνεχώς παρουσιάζει αυξητικές τάσεις. Για το 2017 οι εκτιμήσεις αναφέρουν ότι θα σημειωθεί ρεκόρ στην διακίνηση πελατών από την σκανδιναβική αγορά», είπε ο κ. Χάνσεν.

Στην τοποθέτησή του, ο Senior Product Manager Product & Aviation της μεγάλης εταιρείας TUI Nordic δεν παρέλειψε να αναφέρει πως οι πελάτες της εταιρείας την οποία εκπροσωπεί, έχουν αλλάξει…. συνήθειες και επιλέγουν με βάση το ξενοδοχείο, τις προσφερόμενες υπηρεσίες και όχι αποκλειστικά και μόνον τον προορισμό, ενώ το 10% χρησιμοποιεί διάφορες εφαρμογές στο διαδίκτυο και στα κινητά τηλέφωνα για να κάνει έρευνα αγοράς και να κλείσει τα πακέτα διακοπών του.

«Ωστόσο, υπάρχουν και πολλοί ανασταλτικοί παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά όπως οι πολιτικές εξελίξεις. Το λέω αυτό διότι από την μία είχαμε μια τεράστια αύξηση προτίμησης για την αγορά του Κατάρ, ενώ από την άλλη, ο Τουρισμός επηρεάστηκε σε χώρες όπως η Τουρκία, η Αίγυπτος και η Βόρεια Αφρική –λόγω των εξελίξεων. Παράλληλα, τα εθνικά νομίσματα έχουν επιρροή στις επιλογές των πελατών μας, ενώ το ευρώ επηρέασε αρκετά την αγορά στην σκανδιναβική αγορά» όπως τόνισε.

Ο κ. Χάνσεν είπε ακόμη πως η Ρόδος αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι για την TUI Nordic καθώς προσελκύει το 30% των πελατών από την σκανδιναβική αγορά και βρίσκεται πολύ ψηλά στις προτιμήσεις φέρνοντας πρώτη την εταιρεία: ο Thomas Cook έρχεται δεύτερος και ακολουθούν άλλοι τουρ οπερέιτορς.

Η TUI Nordic έχει επιλέξει την Ρόδο ως ‘ελκυστικό προορισμό’ για επένδυση καθώς η σκανδιναβική αγορά παραμένει επικερδής, ενώ μαζί με την Κρήτη, είναι πολύ ψηλά στις επιλογές των πελατών που διακινεί κάθε χρόνο.

Μίλησε ακόμη για τις τιμές οι οποίες στην Ρόδο είναι πολύ ανταγωνιστικές τόσο όσον αφορά τα ξενοδοχεία, όσο και για τα πακέτα που περιλαμβάνονται στις διακοπές.

«Μία ακόμη υπηρεσία την οποία η Ρόδος φαίνεται να κερδίζει είναι η ‘Net Promoter Score’ (NPS) όπου λαμβάνει πολύ υψηλή βαθμολογία με σκορ 33 μονάδες έναντι 12 της Μαγιόρκας, η οποία θεωρείται και από τους πλέον αγαπημένους προορισμούς για τους σκανδιναβούς» όπως είπε ο κ. Χάνσεν.

Τα βραβεία

Τα 38 συνολικά βραβεία που απονεμήθηκαν σε ξενοδοχεία της Ρόδου, αφορούσαν τις ακόλουθες κατηγορίες:

·Καθαριότητα Ξενοδοχείου

· Υπηρεσία προσωπικού του ξενοδοχείου

· Γενική εντύπωση / Ξενοδοχείο Συνολικά

· Ειδικό βραβείο

· Ειδικό βραβείο βιωσιμότητας

Αναλυτικότερα οι κατηγορίες και οι βραβεύσεις:

·Καθαριότητα Ξενοδοχείου

Pearl Hotel Rhodes Town, Lisa Hotel Ixia, Alexandra Ixia

Annapolis Inn Rhodes Town, Cactus Rhodes Town, Katia Ixia

Rhodos Horizon Resort, TUI Family Life

Aegean Blue By Atlantica

Elysium Resort & Spa, La Marquise Resort Kalithea, TUI Sensimar

Imperial Resort & Spa By Atlantica

· Υπηρεσία προσωπικού του ξενοδοχείου

Pearl Hotel Rhodes Town, Lisa Hotel Ixia, Vassilia Rhodes Town

Annapolis Inn Rhodes Town, Aquarium View Rhodes Town, Cactus

Rhodes Town

TUI Family Life Aegean Blue by Atlantica Kolymbia, TUI Magic Life Plimmiri By Atlantica Kolymbia, Blue Star Atlantica Holiday Village Rhodes Kolymbia

La Marquise Resort Kalithea, La Marquise Resort Kalithea, TUI Sensimar

Imperial Resort & Spa by Atlantica

· Ειδικό βραβείο Αργυρό – Οι πιο ικανοποιημένοι πελάτες

Lisa Hotel Ixia

Sea Melody Ixia

Rhodos Horizon Resort

TUI Sensimar Imperial Resort & Spa By Atlantica

· Ειδικό βραβείο Ασημένιο – Οι πιο ικανοποιημένοι πελάτες

Alexandra Ixia

Cactus Rhodes Town

La Marquise Resort – Kalithea

TUI Family Life Aegean Blue By Atlantica Kolymbia

· Ειδικό βραβείο Χρυσό – Οι πιο ικανοποιημένοι πελάτες

Pearl Hotel Rhodes Town

Annapolis Inn Rhodes Town

TUI Magic Life Plimmiri By Atlantica Plimmiri

Elysium Resort & Spa – Kalithea

· Ειδικό βραβείο NPS (Net Promoter Score)

TUI Family Life Aegean Park By Atlantica Kolympia

· Ειδικό βραβείο βιωσιμότητας – Το πιο φιλικό στο περιβάλλον

Elysium Resort & Spa – Kalithea

Πηγή: dimokratiki.gr Πέγκυ Ντόκου 



 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....