Oι μεγάλοι τουρ οπερέιτορ της Γερμανίας, TUI και DER Touristik, ανοίγουν νέα ξενοδοχεία στην Κροατία καθώς εντοπίζουν ότι η ζήτηση των Γερμανών για τον προορισμό εναλλακτικών διακοπών παραλίας αυξάνεται ραγδαία.
Οι Γερμανοί που επισκέφθηκαν την Κροατία αυξήθηκαν κατά 32% το πρώτο 6μηνο του έτους, ξεπερνώντας την ισχυρή αύξηση 22% των συνολικών τουριστικών αφίξεων. Αντίστοιχα, ο αριθμός των διανυκτερεύσεων των Γερμανών παρουσίασε αύξηση 35% και διαμορφώθηκσε σε 5 εκατ., ενώ το σύνολο των διανυκτερεύσεων είχε αύξηση 24% σε πάνω από 20 εκατ.
Μόνο τον Ιούνιο, οι Γερμανοί που επισκέφθηκαν την Κροατία ήταν αυξημένοι κατά 84% (470.000 σύνολο), σύμφωνα με την εθνική τουριστική επιτροπή.
Σε αυτό το κλίμα, TUI και DER Touristik ανακοίνωσαν αυτή τη εβδομάδα τα σχέδιά τους να λειτουργήσουν νέα ξενοδοχεία στη χώρα.
Το πρώτο TUI Blue στην Κροατία, TUI Blue Jadran, άνοιξε το περασμένο Σαββατοκύριακο. (Διαβάστε ακόμα: Tο πρώτο ξενοδοχείο TUI Blue στην Κροατία)
Εν τω μεταξύ, η DER Touristik θα αναλάβει τη διαχείριση του τετράστερου LTI Romana Makarska, του πρώτου ξενοδοχείου με το brand LTI στην Κροατία. Η ιδιοκτήτρια Romana επενδύει 50 εκατ. ευρώ στο νεόκτιστο ξενοδοχείο 267 δωματίων, το οποίο θα ανοίξει τον Ιούνιο του 2018. Θα προσφέρεται στη γερμανική αγορά μέσω των brand του ομίλου, ITS, Jahn Reisen και Dertour.