FTI: Διευρύνεται το πρόγραμμα στα ελληνικά νησιά το 2018- Nέος προορισμός η Αθήνα

19-10-17 | TOUR OPERATORS

Μεγαλύτερο εύρος ταξιδιωτικών πακέτων στα ελληνικά νησιά αλλά και την Αθήνα περιλαμβάνει το νέο πρόγραμμα του μεγάλου γερμανού τουρ οπερέιτορ και τέταρτου μεγαλύτερου στην Ευρώπη, FTI για το καλοκαίρι του 2018.

Στο νέο πρόγραμμα αυξάνονται σημαντικά οι αεροπορικές συνδέσεις προς την Κρήτη, τη Ρόδο και την Κω. Από το Μάιο του 2018, ο FTI θα προσφέρει κάθε εβδομάδα περί τις 5.000 θέσεις από τη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία προς τα μεγαλύτερα νησιά της Ελλάδας.

Παράλληλα, διευρύνεται η προσφορά ξενοδοχείων, με περισσότερα πεντάστερα ξενοδοχεία από ποτέ, στα οποία συγκαταλέγονται το Nana Princess και το Daios Cove Luxury Resort & Villas στην Κρήτη. Το LABRANDA Kiotari Bay στη Ρόδο, που ανήκει στο ξενοδοχειακό brand του ομίλου και άνοιξε το 2017, περιλαμβάνεται επίσης στο πρόγραμμα του 2018.

Επίσης, ως ο μεγαλύτερος διακινητής γερμανόφωνων τουριστών στην Κύπρο, ο FTI το 2018 διατηρεί μεγάλες χωρητικότητες στις αεροπορικές συνδέσεις προσθέτοντας συμπληρωματικές από τη Ζυρίχη κάθε δύο εβδομάδες.

Στο κατάλογο 266 σελίδων για city break διακοπές, ο τουρ οπερέιτορ εισάγει ως νέο προορισμό την Αθήνα ανάμεσα σε 70 δημοφιλείς προορισμούς πόλεις, με νεότερες προσθήκες το Άμπου Ντάμπι, το Ντουμπάι, το Μαρακές, η Νέα Ορλεάνη, το Σαν Φρανσίσκο και το Βανκούβερ.

Στις διακοπές city break ο τουρ οπερέιτορ, εκτός από τα νέα προϊόντα, τις νέες συνεργασίες και την επέκταση και ανανέωση των θεματικών πακέτων, προσφέρει πακέτα τόσο για ανεξάρτητους ταξιδιώτες όσο και για ταξιδιώτες που προτιμούν τις οργανωμένες διακοπές.

Το πρόγραμμα του FTI χαρακτηρίζεται από μεγάλη ενίσχυση των πτήσεων προς Αγκαντίρ, Αλικαρνασσό και Βαλέτα. Επιπλέον, τα ξενοδοχεία του brand LABRANDA το 2018 γίνονται 45 σε 7 προορισμούς.

Όσον αφορά τα αποτελέσματα του ομίλου για τη χρονιά 2016/17 (1η Νοεμβρίου 2016- τέλη Οκτωβρίου 2017), μία από τις πιο επιτυχημένες στην ιστορία του, ο όμιλος θα έχει τζίρο ύψους 3 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων από τις θυγατρικές του. Μόνο στις γερμανόφωνες αγορές, καταγράφηκε αύξηση 16% σε σχέση με πέρυσι.

Η Ελλάδα ήταν ένας από τους προορισμούς με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, δίπλα στην Αίγυπτο, το Μαρόκο, την Τυνησία, την Ισπανία (Βαλεαρίδες και Κανάρια) και την Κύπρο. Η Τουρκία συνέχισε να είναι ένας από τους δημοφιλέστερους προορισμούς για τους Γερμανούς ενώ νικητής από τους μακρινούς προορισμούς ήταν ο Καναδάς.

Οι κατάλογοι για το καλοκαίρι του 2018 θα είναι διαθέσιμοι σε περισσότερα από 10.000 συνεργαζόμενα τουριστικά γραφεία καθώς στον ιστότοπο του τουρ οπερέιτορ από το Νοέμβριο του 2017.

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις