Εντυπωσιακή άνοδο της ζήτησης για Ελλάδα καταγράφει για το 2018 ο γερμανός σπεσιαλίστας στα εκπαιδευτικά ταξίδια, Studiosus, η οποία προστίθεται στην αύξηση 60% των πελατών του που «αγόρασαν» εκπαιδευτικό ταξίδι στην Ελλάδα το 2017.
Μέχρι στιγμής, οι προκρατήσεις για το 2018 στην Ελλάδα καταγράφουν αύξηση 70% σε σχέση με πέρυσι.
Mάλιστα σε εκδήλωση που διοργανώνει ο οργανισμός στην έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου, με τίτλο «Τουριστική έκρηξη στην Ελλάδα: Βιώσιμη επαναφορά ή μεμονωμένη έκρηξη;», γύρω από το ρόλο της τουριστικής βιομηχανίας στην ανάκαμψη των χωρών από την κρίση, θα συμμετάσχει, μεταξύ άλλων, και ο κ. Μπάμπης Φωσκολάκης, γενικός διευθυντής του ξενοδοχειακού Ομίλου Σμπώκου.
Η Ελλάδα θα βρίσκεται στο επίκεντρο, στην καθιερωμένη εκδήλωση του Studiosus στις 7 Μαρτίου, καθώς «από τα τέλη Αυγούστου τελειώνει το τρίτο πακέτο βοήθειας και η χώρα θα πρέπει να σταθεί από μόνη της ξανά στα πόδια της», επισημαίνει ο οργανισμός.
Όσον αφορά την εφετινή χρονιά, ο Chief Operating Officer του οργανισμού, κ. Peter Strub, εκφράζει προσδοκίες για μια πολύ καλή χρονιά για την Ελλάδα, όμως την ίδια ώρα, όπως είπε, υπάρχει περιθώριο για περαιτέρω ανάπτυξη.
Όπως πιστεύουν στην Studiosus, παράγοντες που συμβάλλουν στην απογείωση της ζήτησης για Ελλάδα, είναι το γεγονός ότι η Ελλάδα αποτελεί για άλλη μια χρονιά τάση στις διακοπές, το ότι τα δημοσιεύματα για τη χώρα μας είναι θετικά, καθώς και οι χαμηλές συγκριτικά επιδόσεις γειτονικών χωρών και της Τουρκίας.
Για τη σεζόν του 2018, ο Studiosus προσάρμοσε την προσφορά του στις θετικές προοπτικές της Ελλάδας προσθέτοντας 6 νέα ταξίδια στη χώρα. Το εύρος της προσφοράς για την Ελλάδα κυμαίνεται από εκπαιδευτικά ταξίδια και έξυπνα ταξίδια σε μικρές ομάδες ατόμων μέχρι ειδικές προσφορές για μοναχικούς ταξιδιώτες.
Περιοχές βόρεια της χώρας, όπως η Χαλκιδική και το Όρος Άθως, είναι νέες προσθήκες.
Συνολικά, προσφέρονται 30 διαφορετικές προστάσεις διακοπών στην Ελλάδα.