Ισχυρή ζήτηση, με διψήφιο ποσοστό αύξησης στις μέχρι στιγμής κρατήσεις, καταγράφει ο γερμανός τουρ οπερέιτορ alltours σε όλο το εύρος προορισμών που προσφέρει στην Ελλάδα για το καλοκαίρι του 2018.
Από τα μικρά μέχρι τα μεγάλα νησιά και από την Ολυμπιακή ριβιέρα μέχρι τη Χαλκιδική, όλοι οι ελληνικοί προορισμοί που προσφέρει το εφετινό ελληνικό πρόγραμμα του alltours, το μεγαλύτερο στην ιστορία του οργανισμού για τη χώρα μας, παρουσιάζουν ιδιαίτερα υψηλή ζήτηση.
Ο τουρ οπερέιτορ προσφέρει φέτος νέους προορισμούς όπως η Σκιάθος, η Αλόνησσος και η Σκόπελος, καθώς και πάνω από 590 ξενοδοχεία, ενώ πιο εκτεταμμένη από ποτέ είναι και η αποκλειστική προσφορά του: Μόνο στην Κρήτη, την Κω και τη Ρόδο πάνω από ένας στους 3 επισκέπτες επιλέγει ξενοδοχείο που προσφέρει αποκλειστικά ο alltours, με προσδοκίες ότι το μερίδιο αυτό θα αυξηθεί φέτος. Σε αυτό θα συμβάλλουν τα 2 νέα resort της ιδιόκτητης αλυσίδας ξενοδοχείων του alltours, allsun, στην Κρήτη.
Η παραδοσιακή ελληνική φιλοξενία αλλά και η ποικιλία φυσικών τοπίων, ιστορίας, πολιτισμού και γαστρονομίας καθιστούν την Ελλάδα αγαπημένο προορισμό των ταξιδιωτών του alltours, ενώ τη ζήτηση ενισχύει η ποιότητα των resort και το καλό value, επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος του alltours, κ. Markus Daldrup.
Η χώρας μας, αναφέρει ο ίδιος, με τα χιλιάδες νησιά της, τα αμέτρητα γραφικά χωριά, τις όμορφες παραλίες και τα κρυστάλλινα νερά της, είναι ελκυστική όχι απλώς στους μοναχικούς ταξιδιώτες αλλά και για κάθε είδους ταξίδια.
Ο τουριστικός φόρος στην Ελλάδα δεν επηρεάζει την επιλογή των ταξιδιωτών
Σχολιάζοντας τον τουριστικό φόρο που εισήγαγε πρόσφατα η ελληνική κυβέρνηση, ο κ. Daldrup τονίζει ότι ενώ στην αρχή της χρονιάς προκάλεσε αρνητικές αντιδράσεις στους τουρίστες, προς το παρόν έχει γίνει αποδεκτός και θυμίζει τον συνηθισμένο τουριστικό φόρο της Γερμανίας.
Ο alltours καταγράφει διπλάσια ζήτηση για Τουρκία σε σχέση με πέρυσι, πιθανολογεί ότι το 2018 η χώρα θα επιστρέψει στα προ κρίσης επίπεδα όσον αφορά τη ζήτηση στη Γερμανία και χαρακτηρίζει τη χώρα τον πιθανό νικητή της εφετινής χρονιάς. Ο τουρ οπερέιτορ έχει διατηρήσει την προσφορά του στα υψηλά επίπεδα του 2017 με 470 ξενοδοχεία στην τουρκική ριβιέρα.
Αυξημένη ζήτηση παρουσιάζει και η Βουλγαρία, λόγω των χαμηλών τιμών, του υψηλού μεριδίου all in και του χαμηλού επιπλέον κόστους διακοπών, προσελκύοντας τουρίστες με χαμηλά budget.
Η Aίγυπτος και η Τυνησία συνεχίζουν ανοδικά, με διπλάσιο αριθμό ζήτησης για την Αίγυπτο σε σχέση με πέρυσι και αύξηση πάνω από 100% για Τυνησία.
Η ζήτηση για Ισπανία δεν είναι ομοιογενής. Μετά από πολύ επιτυχημένες χρονιές, η τάση των κρατήσεων είναι πιο συγκρατημένη το 2018. Η ηπειρωτική Ισπανία και η Ίμπιζα έχουν διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης. Η Μαγιόρκα και τα Κανάρια είναι στα επίπεδα του 2017 σε επίπεδο πωλήσεων αλλά όχι ακόμα επισκεπτών. Ο alltours ποντάρει στη Μαγιόρκα και τα Κανάρια με εκτενές πρόγραμμα.
Σε γενικές γραμμές, η ζήτηση για κλασικά πακέτα διακοπών είναι ισχυρότερη φέτος από ποτέ, και ο Ιούνιος παρουσιάζει της υψηλότερη ζήτηση στον alltours.
Ο τουρ οπερέιτορ περιμένει αύξηση 5% των εσόδων για την τουριστική χρονιά 2017/18 στο 1,46 δισ. ευρώ έναντι 1,39 δισ. ευρώ πέρυσι καθώς και ετήσια αύξηση 3% στους ταξιδιώτες.