Ελλάδα και Ισπανία είναι ανάμεσα στους αγαπημένους προορισμούς των Γερμανών πελατών της TUI και φέτος, όμως η Τουρκία και η Αίγυπτος καταγράφουν έκρηξη κρατήσεων.
Αυτό αναφέρει ο μεγάλος ευρωπαϊκός τουρ οπερέιτορ, αναφέροντας τα ελληνικά νησιά ως τον κύριο προορισμό των Γερμανών στη χώρα μας, καθώς και τις Βαλεαρίδες και τα Κανάρια στην Ισπανία.
Ο τουρ οπερέιτορ προσφέρει δύο νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα, στην Κρήτη και την Κέρκυρα αντίστοιχα, ενώ και στην Ισπανία έχει διευρύνει την προσφορά του ιδιαίτερα για τις οικογένειες με το άνοιγμα 2 νέων ξενοδοχείων TUI Family στη Μαγιόρκα. Επιπλέον, για όσους αναζητούν πιο οικονομικές προσφορές διακοπών ο τουρ οπερέιτορ προσφέρει τρία νέα Suneo clubs σε Ελλάδα και Ισπανία.
Παραδοσιακά, οι ισχυρότεροι μήνες κρατήσεων είναι ο Ιανουάριος και Φεβρουάριος και ήδη ο τουρ οπερέιτορ καταγράφει μια καλή εκκίνηση της σεζόν για το καλοκαίρι, επίσημαίνει ο διευθυντής Τουρισμού της TUI Γερμανίας, Stefan Baumert. Η δημοφιλέστερη μορφή ταξιδίων για τους Γερμανούς πελάτες της TUI συνεχίζει και αυτό το καλοκαίρι να είναι τα αεροπορικά ταξίδια.
Η Τουρκία καταγράφει ήδη τριψήφιο αριθμό κρατήσεων και βρίσκεται στην 3η θέση της κατάταξης των δημοφιλέστερων προορισμών. Η Αίγυπτος έχει τη μεγαλύτερη αύξηση ζήτησης, ενώ και η Κύπρος καταγράφει μεγάλη αύξηση κερδίζοντας προοδευτικά μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην αγορά της Γερμανίας.
Η TUI fly θα προσθέσει τη Λάρνακα στο πτητικό πρόγραμμα του 2019 με 20.000 θέσεις. Η TUI προσφέρει στην Κύπρο 7 ξενοδοχεία, εκ των οποίων 2 νέα TUI Sensimar για ενήλικες και ένα Best Family για οικογένειες.
Επίσης αύξησης των προτιμήσεων των Γερμανών καταγράφει η TUI και για τα νησιά Cape Verde, την Κροατία και τη Γερμανία.
Παράλληλα, αυξάνεται περισσότερο από ποτέ η ζήτηση για διακοπές σε ξενοδοχεία αποκλειστικά για ενήλικες, ιδιαίτερα από ζευγάρια που αναζητούν διακοπές ξεκούρασης για δύο. Γι’ αυτό το λόγο η TUI διευρύνει το πρόγραμμα ενηλίκων αυτό το καλοκαίρι, ιδιαίτερα στο κόνσεπτ των TUI Sensimar, με 12 νέα ξενοδοχεία.
Η ζήτηση για εξατομικευμένες υπηρεσίες αυξάνεται. Ήδη, η Alexa μπορεί να βοηθά και να εμπνέει τους ταξιδιώτες για την προετοιμασία των διακοπών. Η ψηφιοποίηση καθιστά τις προσφορές ταξιδίων πιο προσωπικές βελτιώνοντας περαιτέρω τις υπηρεσίες.