Περισσότερους Ασιάτες τουρίστες φιλοδοξεί να διοχετεύσει στην Ευρώπη ο μεγάλος κινεζικός όμιλος Fosun μέσα από τον τουρ οπερέιτορ Thomas Cook, στοχεύοντας ιδιαίτερα στους millennial και όσους αγαπούν τα χειμερινά σπορ.
Η Fosun, η οποία έχει συνθέσει πακέτο διάσωσης της Thomas Cook ύψους 750 εκατ. λιρών, αποκάλυψε αυτά και άλλα σχέδιά της σε σειρά συναντήσεων που πραγματοποίησε με τους μετόχους και πιστωτές του τουρ ποερέιτορ την περασμένη εβδομάδα.
Αποκάλυψε συγκεκριμένα πλάνο για περισσότερους Κινέζους τουρίστες στην Ευρώπη, με την ίδρυση νέων εταιριών διαχείρισης προορισμού σε δημοφιλείς περιοχές όπως τα ελληνικά νησιά.
Οι οργανισμοί αυτοί οργανώνουν τις μεταφορές των τουριστών και τους βοηθούν να ξεπερνούν τα εμπόδια γλώσσας.
Η Fosun ευελπιστεί ότι με τα σχέδια αυτά θα καταφέρει να κερδίσει υποστήριξη για την επένδυση στην Thomas Cook.
Οι αφίξεις κινέζων στην Ευρώπη την τελευταία πενταετία παρουσιάζουν ετήσια αύξηση 14%.
Στόχος της Fosun είναι επίσης να δοθεί έμφαση στα χειμερινά σπορ και στα city break ώστε να δημιουργούνται έσοδα και τις περιόδους εκτός της θερινής σεζόν. Ένα από τα σενάρια που εξετάζονται είναι οι πωλήσει διακοπών από τα Club Med στα καταστήματα της Thomas Cook και διαδικτυακά.
Ταυτόχρονα η έμφαση στους millennials θα δοθεί με την προσφορά πακέτων μουσικών φεστιβάλ και διακοπών περιπέτειας.
Η Fosun πρότεινε ακόμα την ανανέωση του brand των ξενοδοχείων Cook’s Club, τα οποία θα μπορούσαν να συνδυαστούν με φεστιβάλ.