Αντίθετα, οι μάρκες των RIU και Robinson, που παράγουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων του ομίλου από την ξενοδοχειακή δραστηριότητα, θα παραμείνουν ως έχουν. Μάλιστα, στόχος είναι τα κλαμπ Robinson να διπλασιαστούν στα επόμενα χρόνια και από 24 να ξεπεράσουν τα 40. Τα Robinson Club θα διεθνοποιηθούν, ώστε να προσελκύουν τουρίστες από όλο τον κόσμο και όχι μόνο γερμανόφωνους. Παράδειγμα αποτελεί το Robinson Club στις Μαλδίβες, το οποίο είναι πολύ δημοφιλές μεταξύ των Ασιατών επισκεπτών.
Ο νέος επιχειρηματικός σχεδιασμός της TUI προβλέπει ακόμη την προσθήκη περισσότερων κρουαζιεροπλοίων, προκειμένου να προσφέρει στους πελάτες της πιο αποκλειστικές και διαφοροποιημένες υπηρεσίες, βελτιώνοντας έτσι και τα περιθώρια κέρδους.
Η TUI Cruises θα παραλάβει το τρίτο κρουαζιερόπλοιό της τον Ιούνιο και το τέταρτο το 2015, με στόχο να φτάσει τα 6-8 τα επόμενα χρόνια. Ο στόχος είναι η TUI Cruises να διεθνοποιηθεί, μπαίνοντας δυνατά και στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.
Η “αρχιτεκτονική” του νέου brand “TUI HOTELS” θα παρουσιαστεί κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2014.
Ο διευθύνων σύμβουλος της TUI Fritz Joussen, σχολιάζοντας τη νέα εμπορική πολιτική του Ομίλου, είπε: “Στόχος μας είναι να ξεφύγουμε από ένα εμπορικό σήμα ζούγκλα προς μια πιο σαφή αρχιτεκτονική της μάρκας, που να δείχνει πιο έντονα το προφίλ της TUI, κερδίζοντας την αναγνώριση του πελάτη μέσω της αξίας των προϊόντων της”.