H Eλλάδα είναι ο δεύτερος σημαντικότερος προορισμός του γερμανού τουρ οπερέιτορ Alltours για το 2020, παρουσιάζοντας αύξηση επισκεπτών 25%.
Η Ισπανία παραμένει ο σημαντικότερος προορισμός της εταιρίας, και ο τουρ οπερέιτορ αναμένει πάνω από 1 εκατ. επισκέπτες στη χώρα. Όλοι οι ισπανικοί προορισμοί παρουσιάζουν αύξηση για το 2020 και ιδιαίτερα οι παραθαλάσσιοι, από τη Κόστα Μπράβα και τη Κόστε ντε Σολ μέχρι τη Κόστα ντε λα Λουθ, παρουσιάζουν αύξηση 72%.
Η Αίγυπτος παρουσιάζει αύξηση 50%, η Τουρκία 20% ενώ τα ατομικά ταξίδια έχουν διπλασιαστεί, από άποψη κρατήσεων, το εφετινό καλοκαίρι.
Η Alltours καταγράφει διψήφιο ποσοστό αύξησης στα brand του Alltours και Byebye για το χειμώνα και το καλοκαίρι. Οι πωλήσεις για το χειμώνα έχουν αύξηση 20% και οι καλοκαιρινές 25%.
Στο τέλος της χρονιάς ο τουρ οπερέιτορ προσδοκά ότι θα φτάσει το στόχο της αύξησης επισκεπτών κατά 20%, με πάνω από 2 εκατ. ταξιδιώτες, για πρώτη φορά στην ιστορία του.
Οι θετικές προσδοκίες οφείλονται, μεταξύ άλλων, και σε χωρητικότητες που έχουν προκύψει στην αγορά μετά την κατάρρευση του Thomas Cook, και έπειτα από τη μεταφορά εκατοντάδων ξενοδοχείων του, εκ των οποίων το 90% ήταν αποκλειστικά του Cook, στο χαρτοφυλάκιο του Alltours.
Διαβάστε επίσης
Γερμανικός τουρισμός: Πώς εξελίσσονται οι κρατήσεις για Ελλάδα μέχρι τώρα