Tην έκδοση πιστώσεων για τα ακυρωμένα ταξίδια προκρίνει ο διευθυντής της TUI Γερμανίας, Marek Andryszak, την ώρα που ο τουρ οπερείτορ λανσάρει τα πρώτα ξενοδοχεία για το καλοκαίρι του 2021 τα οποία είναι διαθέσιμα προς κράτηση.
Η TUI δεσμεύεται στη λύση πιστώσεων σε πολιτικό επίπεδο, αναφέρει ο κ. Andryszak σε επιστολή του προς τους συνεργάτες πωλήσεων. Η ένωση γερμανικών τουριστικών γραφείων και τουρ οπερείτορ, DRV, προωθεί ιδιαίτερα αυτή την πρόταση. Ο επικεφαλής Τουρισμού της γερμανικής κυβέρνησης, Thomas Bareiß, στηρίζει την ιδέα επί της αρχής, όμως οι υπέρμαχοι των καταναλωτικών δικαιωμάτων καλούν για δυνατότητα επιλογής.
Σύμφωνα με τον κ. Andryszak η λύση της πίστωσης θα ήταν εξαιρετικής σημασίας για την επιβίωση ολόκληρης της βιομηχανίας καθώς τα τουριστικά γραφεία θα έχουν το πλεονέκτημα ότι οι προμήθειες επί του ποσού πίστωσης παραμένουν σε αυτά.
Χωρίς τα βάουτσερ, όπως είπε, πολύ λίγοι τουρ οπερείτορ θα χρειαστεί να διασφαλίσουν ρευστότητα όλων των τουριστικών γραφείων της Γερμανίας μέσα από πληρωμή αυξημένης προμήθειας κατά την κράτηση. Αυτό δεν θα λειτουργήσει, τόνισε ο κ. Andryszak.
Κρατήσεις για το 2021
Προκειμένου να δώσουμε στα τουριστικά γραφεία τη δυνατότητα να λαμβάνουν εκπτώσεις προμηθειών σε μελλοντικά ταξίδια – η TUI πληρώνει αμέσως μετά την κράτηση – τα πρώτα προϊόντα για το καλοκαίρι του 2021 είναι ήδη διαθέσιμα προς πώληση.
Ξενοδοχεία των brand Robinson και Magic Life είναι διαθέσιμα προς κράτηση, αλλά και άλλα brand όπως τα TUI Blue, Riu, Atlantica, Jaz, Grupotel και Grecotel θα ακολουθήσουν τις επόμενες ημέρες. Επιπλέον, οι κρατήσεις μεμονωμένων θέσεων στην TUIfly έχουν ανοίξει για το καλοκαίρι του 2021.
Κατανοούμε ότι είναι ακόμα δύσκολο για τους καταναλωτές να προβούν σε νέα κράτηση για τον Ιούνιο ή τον Ιούλιο του 2020, γράφει ο κ. Andryszak ενώ υπάρχουν πολλές αβέβαιες συνθήκες. Ωστόσο, η προοπτική διακοπών το καλοκαίρι του 2021 λογικά θα ικανοποιήσει πολλούς καταναλωτές, τόνισε.
Απαντώντας στην επιστολή του κ. Andryszak, τουριστικά γραφεία επισημαίνουν ότι χρειάζεται να ληφθούν επιπλέον μέτρα από τον τουρ οπερείτορ καθώς εάν τα ταξιδιωτιά γραφεία τα οποία παράγουν τουλάχιστον το 80% των πωλήσεων βρεθούν στο χείλος του γκρεμού, αυτό θα αποτελέσει και πρόβλημα της TUΙ.
Για το λόγο αυτό, όπως τονίζουν, πρέπει να αναπτυχθεί ένα εντελώς νέο μοντέλο πωλήσεων το οποίο θα δίνει στις πωλήσεις περισσότερο από απλώς το ελάχιστο. Τα προηγούμενα επιχειρηματικά και οικονομικά μοντέλα θα πρέπει να δοκιμαστούν πιο αντικειμενικά από ποτέ.