Tα brand της TUI συνεχίζουν τις καμπάνιες τους διαδικτυακά στο Facebook και στο Instagram και μέσα από τη μαγειρική, τη διασκέδαση και τη γυμναστική επιδιώκουν να διατηρήσουν τη διάθεση των καταναλωτών να ταξιδέψουν.
Το lifestyle brand TUI Blue φέρνει την εμπειρία διακοπών στο σπίτι με την καμπάνια # staycation, στην οποία οι εργαζόμενοι παρουσιάζουν συνταγές από ξενοδοχεία από όλο τον κόσμο, χρησιμοποιούν λεξιλόγιο από τους προορισμούς και υποκινούν τη διάθεση για ταξίδια με συμβουλές γυμναστικής. Κάθε εβδομάδα προβάλλεται και ένα νέο μότο, με πιο πρόσφατο αυτό της Πορτογαλίας.
Στην TUI Magic Life η έμπνευση από το σπίτι ξεκινά με τον ενθουσιασμό προπονήσεων χορού. Στο πλαίσιο αυτό προβάλλονται εικόνες από τα κλαμπ του brand Robinson οι οποίες επιστρατεύονται για να τροφοδοτήσουν την ανάγκη για ταξίδια. Η είκονα του ηλιοβασιλέματος στις Μαλδίβες, μια παραλία της Ταϋλάνδης ή μια ακτή της Φουερτεβεντούρα προσφέρουν επίσης χαλάρωση από τον… καναπέ.
Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουν κοκτέιλ με τη συνταγή των Riu Hotels.
Τα brand της TUI σχεδιάζουν και νέες καμπάνιες στα social media που σχετίζονται με τη διασκέδαση, την κουζίνα και τη γυμναστική καθώς και με έμπνευση για την παιδική φροντίδα.