Πώς τα brand της TUI προκαλούν διάθεση για ταξίδια στα social media (video)

27-04-20 | TOUR OPERATORS

Tα brand της TUI συνεχίζουν τις καμπάνιες τους διαδικτυακά στο Facebook  και στο Instagram και μέσα από τη μαγειρική, τη διασκέδαση και τη γυμναστική επιδιώκουν να διατηρήσουν τη διάθεση των καταναλωτών να ταξιδέψουν.

Το lifestyle brand TUI Blue φέρνει την εμπειρία διακοπών στο σπίτι με την καμπάνια # staycation, στην οποία οι εργαζόμενοι παρουσιάζουν συνταγές από ξενοδοχεία από όλο τον κόσμο, χρησιμοποιούν λεξιλόγιο από τους προορισμούς και υποκινούν τη διάθεση για ταξίδια με συμβουλές γυμναστικής. Κάθε εβδομάδα προβάλλεται και ένα νέο μότο, με πιο πρόσφατο αυτό της Πορτογαλίας.

Στην TUI Magic Life η έμπνευση από το σπίτι ξεκινά με τον ενθουσιασμό προπονήσεων χορού. Στο πλαίσιο αυτό προβάλλονται εικόνες από τα κλαμπ του brand Robinson οι οποίες επιστρατεύονται για να τροφοδοτήσουν την ανάγκη για ταξίδια. Η είκονα του ηλιοβασιλέματος στις Μαλδίβες, μια παραλία της Ταϋλάνδης ή μια ακτή της Φουερτεβεντούρα προσφέρουν επίσης χαλάρωση από τον… καναπέ.

Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουν κοκτέιλ με τη συνταγή των Riu Hotels. 

Τα brand της TUI σχεδιάζουν και νέες καμπάνιες στα social media  που σχετίζονται με τη διασκέδαση, την κουζίνα και τη γυμναστική καθώς και με έμπνευση για την παιδική φροντίδα.

διαβάστε ακόμα

Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς
ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου