Ένας στους τέσσερις πελάτες του γερμανού τουρ οπερέιτορ FTI προτιμά να λάβει βάουτσερ αντί επιστροφής χρημάτων για τα ακυρωμένα ταξίδια.
Αυτό δείχνει η πορεία έκδοσης βάουτσερ από τις αρχές Μαϊου στον FTI, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Ralph Schiller.
Από τις αρχές Μαΐου, ο FTI έχει αποστείλει 120.000 βάουτσερ για ακυρωμένα ταξίδια σε πελάτες του που επηρεάζονται μέχρι και τις 14 Ιουνίου.
Μέχρι στιγμής, πάνω από το 30% δεν έχουν ζητήσει επιστροφή χρημάτων. Το ποσοστό αυτό είναι πιθανό να μειωθεί, σύμφωνα με τον κ. Schiller όμως ο ίδιος εκτιμά ότι περί το ένα τέταρτο των πελατών θα δεχθούν τελικά το βάουτσερ.
Ο FTI κατέγραφε αρχικά αποδοχή μόλις 15% των βάουτσερ από τους πελάτες του, όμως το ποσοστό τους αυξήθηκε χάρη στην αποδοτικότητα της καμπάνιας που προσφέρει 200 ευρώ πίστωση διακοπών εάν χρησιμοποιηθεί βάουτσερ.