FTI: Μεγάλο ποσοστό πελατών του ζητεί βάουτσερ

15-05-20 | TOUR OPERATORS

Ένας στους τέσσερις πελάτες του γερμανού τουρ οπερέιτορ FTI προτιμά να λάβει βάουτσερ αντί επιστροφής χρημάτων για τα ακυρωμένα ταξίδια. 

Αυτό δείχνει η πορεία έκδοσης βάουτσερ από τις αρχές Μαϊου στον FTI, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Ralph Schiller.

Από τις αρχές Μαΐου, ο FTI έχει αποστείλει 120.000 βάουτσερ για ακυρωμένα ταξίδια σε πελάτες του που επηρεάζονται μέχρι και τις 14 Ιουνίου.

Μέχρι στιγμής, πάνω από το 30% δεν έχουν ζητήσει επιστροφή χρημάτων. Το ποσοστό αυτό είναι πιθανό να μειωθεί, σύμφωνα με τον κ. Schiller όμως ο ίδιος εκτιμά ότι περί το ένα τέταρτο των πελατών θα δεχθούν τελικά το βάουτσερ.

Ο FTI κατέγραφε αρχικά αποδοχή μόλις 15% των βάουτσερ από τους πελάτες του, όμως το ποσοστό τους αυξήθηκε χάρη στην αποδοτικότητα της καμπάνιας που προσφέρει 200 ευρώ πίστωση διακοπών εάν χρησιμοποιηθεί βάουτσερ. 

διαβάστε ακόμα

Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς
ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου