Μεγάλες αλλαγές στο μοντέλο πωλήσεων εισάγει η TUI για τα τουριστικά γραφεία, βάσει του οποίου η προμήθεια που καταβάλλει σε αυτά δεν βασίζεται πλέον στις πωλήσεις του προηγούμενου έτους.
Επιπλέον, δεν υπάρχει ανώτατο όριο στην προμήθεια για οικονομικές προσφορές. Την ίδια ώρα, η TUI αποχαιρετά το κόνσεπτ αξίας και εισάγει ένα εντελώς νέο μοντέλο.
Υπόσχεται δε οτι το νέο μοντέλο θα είναι ευκολότερο, πιο δίκαιο και ασφαλέστερο για τις πωλήσεις στα τουριστικά γραφεία.
Τα κεντρικά σημεία των αλλαγών είναι ότι αντί να υπάρχει σημείο αναφοράς στις επιδόσεις του προηγούμενου έτους για την προμήθεια, οι συνολικές πωλήσεις της ΤUI προσμετρούνται από το τρέχον οικονομικό έτος. Επίσης, καταργείται η προμήθεια ανώτατου ορίου 10% για τις προσφορές.
Τα συνολικά έσοδα επαναπροσδιορίζονται εντελώς. Το κόνσεπτ TUI Value δεν υφίσταται πλέον, και αντί αυτού εισάγεται το TUI Stars από την 1η Νοεμβρίου.
Για πολλά τουριστικά γραφεία, οι πωλήσεις προϊόντων TUI Value, που περιλαμβάνουν κυρίως τα ιδιόκτητα brand ξενοδοχείων της και τις προσφορές της TUIfly, αποτελούσε έναν καλό τρόπο να αυξήσουν τα έσοδα προμηθειών τους. Το ίδιο θα συμβαίνει πλέον με το TUI Stars. Ωστόσο, η επιπλέον προμήθεια δεν θα ισχύει για προϊόντα με προκαθορισμένη αξία.
Τουλάχιστον το 20% του χαρτοφυλακίου της θα προσφέρεται σε προϊόντα Stars και θα ποικίλει σε μηνιαία βάση. Σε αυτά θα περιλαμβάνονται και τα ομαδικά ταξίδια της Gebeco. Τα τουριστικά γραφεία θα λαμβάνουν από 1 έως το μέγιστο 2% προμήθεια ανά πώληση, ανάλογα με το επίπεδο πιστότητας συνεργάτη.
Όπως εξηγεί ο επικεφλαής πωλήσεων της TUI, κ. Peter Wittmann, μέχρι σήμερα δεν υπήρχε κίνητρο για την πώληση οικονομικών προσφορών λόγω ανώτατου ορίου προμήθειας, πλέον, τα τουριστικά γραφεία θα μπορούν να λαμβάνουν προμήθεια που μπορεί να φτάνει το 15%.
Εντελώς νέα δεδομένα εισάγονται στην κρουαζιέρα, καθώς οι προσφορές της TUI Cruises δεν θα περιλαμβάνονται στο μοντέλο προμήθειας. Μετά τη συγχώνευση των TUI Cruises και Hapag-Lloyd Cruises, η εταιρία κρουαζιέρας θα εκδίδει το δικό της μοντέλο προμήθειας.
Οι συνολικές πωλήσεις της TUI επανακαθορίστηκαν καθώς o τουρ οπερέιτορ αναμένει χαμηλότερο επίπεδο πωλήσεων λόγω της πανδημίας, χωρίς όμως να έχει γίνει γνωστό το ποσοστό της μείωσης.
Παρά τις παραπάνω ρυθμίσεις, δεν έχει εφαρμοστεί ένα βασικό ζητούμενο των στατικών πωλήσεων, οτι ακόμη και στα ακυρωμένα ταξίδια λόγω πανδημίας θα υπάρξει προμήθεια.
Όπως τόνισε ο κ. Wittmann, έχουμε έσοδα μόνο όταν ο πελάτης ταξιδεύει.